اهداف قیام سیزده آبان برای دانش آموزان و دانشجویان تبیین شود

معافی با بیان اینکه ۱۳آبان نماد انزجار ملت ایران اسلامی از استکبار جهانی است، گفت: واقعیت ۱۳ آبان و دستاوردهایی که این روز برای مقابله و مبارزه با استکبار جهانی داشته است، باید به‌درستی برای نسل آینده‌ساز ‌ایران تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، میثم معافی- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران در نشست اعضای ستاد بزرگداشت و کارگروه های یوم الله سیزدهم آبان استان که با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی- نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای دانش آموز مازندران و شهید محمدحسین فهمیده اظهار کرد: راهپیمایی ها در ایران اسلامی برخلاف راهپیمایی هایی که در سایر کشورها انجام می شود برای تغییر رفتار حاکمان نیست و برای به نمایش گذاشتن اقتدار و همدلی ملت ایران راهپیمایی می کنیم.

وی با بیان اینکه در جامعه اسلامی باید طوفان تبیین و جهاد کبیر داشته باشیم، افزود: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای نوجوانان و جوانان تبیین کنیم.

معافی با بیان اینکه اهداف قیام سیزده آبان باید برای نسل نو تبیین شود، بیان کرد: دانشگاهیان باید با مسائل روز نظیر عملیات طوفان الاقصی آشنا باشند.

وی با اشاره به نقش حوزه های علمیه برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در بین نوجوانان و جوانان، خواستار حضور طلاب و روحانیت در مدارس با هدف تبیین اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی بین نسل نو شد.

کد خبر 1731060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha