داشتن برنامه صحیح در حوزه فرهنگ بخش مهمی از پدافند غیرعامل است

حجت الاسلام سید احمد حسینی گفت: داشتن برنامه صحیح در زمینه فرهنگ بخش مهمی از پدافند غیرعامل است که باید تمامی حوزه های اداره کل به این مهم توجه جدی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۸ آبان ماه) با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان نشست پدافند غیر عامل در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.

حجت الاسلام سید احمد حسینی در این نشست، گفت: سیاست های فرهنگی پدافند غیر عامل توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تدوین شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تصریح کرد: در حوزه فرهنگی در زمینه پدافند غیر عامل  ظرفیت‌های عظیمی وجود دارد که باید به شکل حداکثری از آن برای مقابله با تهدیدها استفاده کنیم.

وی ابراز کرد: توجه به الزامات پدافند غیر عامل در حوزه های فرهنگی برای دفع تهدیدات بسیار حیاتی بوده و این مهم نباید مورد غفلت قرار گیرد.

حجت الاسلام حسینی پدافند غیرعامل را ابزاری برای پیشگیری از تجاوز دشمن بدون استفاده از سلاح دانست و افزود: بکارگیری پدافند غیرعامل موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، تداوم فعالیت های ضروری، ارتقای پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران در مقابل تهدیدات و اقدامات نظامی دشمن می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تاکید کرد: داشتن برنامه صحیح در زمینه فرهنگ بخش مهمی از پدافند غیرعامل است که باید تمامی حوزه های اداره کل به این مهم توجه جدی کنند.

کد خبر 1731066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha