روستای درسجین شهرستان ابهر منتخب نهمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب شد

به گفته حسنی، در نهمین دوره از جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب، روستای درسجین از شهرستان ابهر در لیست روستاهای دوستدار کتاب قرار گرفت.

امراله حسنی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان اظهار کرد: نهمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب به منظور تقویت هویت ایرانی اسلامی، امید بخشی و محرومیت زدایی فرهنگی، ارزیابی عملکرد روستاها و عشایر دوستدار کتاب و پشتیبانی از طرح های ابتکاری روستاها و عشایر در حوزه کتاب و کتابخوانی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این جشنواره ۲۷۶ روستا و عشایر از سراسر کشور شرکت کرده بودند، تصریح کرد: ۱۷ روستا به عنوان روستاها و عشایر دوستدار کتاب انتخاب شدند که از استان زنجان نیز روستای درسجین ابهر به عنوان روستای دوستدار کتاب انتخاب شد.

حسنی با یادآوری اینکه ۶ روستا از استان زنجان به عنوان روستاهای دوستدار کتاب به این مرحله معرفی شدند، گفت: با توجه به طرح های ابتکاری در حوزه کتاب و کتابخوانی که توسط روستاها ارائه شده بود از استان زنجان فقط یک روستا در لیست روستاهای دوستدار منتخب قرار گرفت.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، اهداء کتاب و تجهیز کتابخانه های روستاهای منتخب در این جشنواره از مزایای شرکت در این جشنواره است.

کد خبر 1731092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha