اسراییل غاصب، با خوی شیطانی خود سرزمین‌ مردم فلسطین را غصب کرده است

حجت الاسلام یاوری گفت: اسراییل غاصب، ۷۵ سال است که با خوی شیطانی خود مردم بی‌دفاع را شهید و سرزمین‌هایشان را غصب کرده است.

حجت الاسلام  حسین یاوری درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به عملیات طوفان الاقصی،گفت: خون به ناحق ریخته شده مردم، بویژه کودکان و بیماران مظلوم و بی پناه غزه به روند اضمحلال اسرائیل غاصب، سرعت بیشتری می دهد و این غده سرطانی را از صحنه کره زمین محو و نابود می کند.

امام جمعه موقت سنقر و کلیایی با اشاره به اینکه استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی و ممنوعه در همه دنیا محکوم است،افزود: متاسفانه رژیم اشغالگر قدس به راحتی از بمب‌های فسفری استفاده کرده و به وحشیانه‌ترین حالت موجب کشتار عظیم مردم غیرنظامی و به خصوص کودکان بی گناه شده است. دلاوری و شجاعت  جان برکفانه رزمندگان مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی،تمام معادلات نظامی را تغییر داد و قدرت و توان ستودنی مقاومت را در برابر اشغالگران و متجاوزان در میدان جنگ به اثبات رسانید.

وی خاطر نشان کرد: عده‌ای افراد غافل یا جاهل یا نوکر اجانب شبهاتی را مطرح می‌کنند مبنی بر اینکه مقصر اصلی فلسطینی‌ها هستند در حالیکه چهره شیطانی و زورگویی و قتل و غارتگری رژیم منحوس و پست اسراییل که دست نشانده امریکا و انگلیس سالهاست برهمگان و جهانیان آشکار است.

حجت الاسلام یاوری تاکید کرد: حمایت از مظلومان وظیفه شرعی و انسانی است همچنین پیامبر می‌فرمایند« کسی که صدای مظلوم را بشنود که فریاد می‌زند و به یاری‌اش نشتابد مسلمان نیست».

امام جمعه موقت سنقر و کلیایی گفت:مردم مظلوم فلسطین و غزه چشم انتظار حمایت های امت اسلامی در سراسر جهان هستند و به پشتوانه تمام مسلمانان دنیا، در حال مبارزه بی امان با این حیوان صفتان هستند و با مقاومت و ایستادگی به پیروزی خواهند رسید.

کد خبر 1731131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha