لزوم بازخوانی اهداف قیام ۱۳آبان |نقش‌دانش آموزان در بروز و ظهور انقلاب اسلامی تبیین شود

حجت الاسلام اصغری برلزوم بازخوانی اهداف نام گذاری یوم الله ۱۳ آبان تاکید کرد و خواستار  تشریح و تبیین نقش بی بدیل دانش آموزان در استکبار ستیزی و پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،   حجت الاسلام علی اصغر اصغری ولوجایی- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در جلسه اعضای ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان با بیان اینکه یوم الله ۱۳آبان تجلی خشم و انزجار ملت مسلمان ایران اسلامی از جنایات استکبار جهانی است، اظهار کرد: استکبارستیزی بارزترین شاخصه انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به جنایات آمریکا و اسرائیل،   افزود: امید است مردم شریف مازندران با حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳آبان پاسخی دندان شکن به آمریکا جنایت کار و اسرائیل کودک کش خواهد بود.
حجت الاسلام اصغری به راهپیمایی خانوادگی مردم شریف مازندران در یوم الله سیزده آبان سال گذشته با وجود هجمه های استکبار و ضد انقلاب اشاره کرد و افزود: قدردان حضور بابصیرت مردم ولایت مدار این خطه از شمال کشور در راهپیمایی روز ملی استکبار ستیزی هستیم.

وی ضمن دعوت از مردم شریف استان مازندران به ویژه مردم انقلابی ساری برای حضور در راهپیمایی ۱۳آبان امسال، گفت: امید است امسال نیز همانند سال گذشته خانواده ها با همراهی دانش آموزان و دانشجویان خود در این راهپیمایی حاضری بزنند.
حجت الاسلام اصغری برلزوم بازخوانی اهداف نام گذاری یوم الله ۱۳ آبان تاکید کرد و خواستار  تشریح و تبیین نقش بی بدیل دانش آموزان در استکبار ستیزی و شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران بیان کرد: کارگروه رسانه با محوریت صدا وسیما، کارگروه دانش آموزی با محوریت اداره آموزش و پرورش ناحیه یک و ۲، کارگروه تولید محتوا با محوریت تبلیغات اسلامی، کارگروه پشتیبانی با محوریت صمت، کارگروه اجرای مراسم با محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و کارگروه مشارکت با محوریت سپاه کربلا برای بزرگداشت روز سیزده آبان برنامه ریزی خواهند داشت تا با همکاری سایر نهادها و سازمان و دستگاه های اجرایی استان در سراسر مازندران برگزار شود.
 

وی با بیان اینکه مراسم یوم الله ۱۳آبان با سخنرانی حجت الاسلام تویسرکانی، نماینده مقام معظم رهبری در هوا فضا
در بوستان ولایت ساری ساعت ۱۰صبح برگزار می شود، گفت: زنگ استکبارستیزی در مدارس مازندران نواخته می شود.  

کد خبر 1731157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha