عملیات طوفان الاقصی دژ نفوذ ناپذیری را درهم شکست

حجت الاسلام براتی گفت: عملیات طوفان الاقصی دژ نفوذ ناپذیری را که توسط هوش مصنوعی محافظت می شد را در هم شکست تاجایی که نیروهای حماس به درون شهرک های صهیونیستی نفوذ کردند و برای مسلمانان دنیا عزت آفریدند و سربلندشان کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام علی اکبر براتی در نشست نخبگانی با حضور علمای اهل سنت در شعبه گنبد مرکز اسلامی گلستان گفت: طوفان الاقصی هیمنه اطلاعاتی و نظامی اسرائیل را بر هم زد و باعث ظهور و تولد نسل جدید فلسطینی شد.

نائب رئیس جمعیت جهانی حمایت از مقاومت با اشاره به تاریخ سرزمین فلسطین، افزود: درسال ۱۹۱۷ انگلیسی ها این سرزمین را اشغال کردند و در پی آن از سال ۱۹۴۷ میلادی رژیم صهیونیستی با تجمیع یهودیان از سراسر دنیا، اعلام موجودیت کرد.

وی ادامه داد: ۱۵ قرن قبل از میلاد مسیح در سرزمین فلسطین فقط عرب های کنعانی زندگی می کردند و آنها به مدت ۱۲ قرن در آنجا زندگی کردند و بعد از آن نیز حدود دو قرن یونانی ها زندگی کردند. سپس مدتی هم ایرانی ها زندگی کردند و در ادامه نیز به دست رومی ها افتاد و در ادامه نیز به دست مسلمانان افتاد. در نتیجه طی این قرن ها و در تمام این ۳۰ سال و تاریخ ۳۰ قرن سرزمین فلسطین و عرب ها بوده است. تا جایی که مسلمانان با یهودیان و مسیحیان اصیل در سرزمین فلسطین در کمال مسالمت و در کنار هم زندگی می کردند.

حجت الاسلام براتی با اشاره به اینکه، در سال ۱۹۴۸ انگلیسی ها طی بیانیه ای کشور اسرائیل ار تاسیس کردند، گفت: به مدت ۱۰۵ سال مردم فلسطین مورد غارت، آوارگی، سربیده شدن، اشغال سرزمین و از خانه و کاشانه خود بیرون رانده شدند تا اینکه خشم فرو خورده ۱۰۵ ساله این ملت مظلوم فوران کرد و باعث ایجاد طوفان الاقصی شد.

وی افزود: عملیات طوفان الاقصی دژ نفوذ ناپذیری را که توسط هوش مصنوعی محافظت می شد را در هم شکست تاجایی که نیروهای حماس به درون شهرک های صهیونیستی نفوذ کردند و برای مسلمانان دنیا عزت آفریدند و سربلندشان کردند.

نائب رئیس جمعیت جهانی حمایت از مقاومت با بیان اینکه، حکام برخی از کشورهای اسلامی و عربی در خواب و خیال و بی تفاوتی نسبت به انسان و جامعه اسلامی هستند، گفت: امروز برادران ما در حماس، جهاد اسلامی و گروه های مقاومت اسلامی، افتخار آفریدند و چشم یهود و صهیونیسم را کور کردند.

وی افزود: یهود و دشمن با مشاهده این اوضاع با همکاری قدرت رسانه ای راهبردهایی در پیش گرفتند و گفتند حماس همان داعش است. در این بین با کمال تاسف برخی رهبران کشورهای اسلامی نیز این حرف ها را تکرار کردند. حتی در همین کشورمان نیز برخی در تریبون های خود چنین حرف هایی زدند.

حجت الاسلام براتی در ادامه گفت: مقام معظم رهبری ۲۰ سال پیش پیشنهاد صلح طلبانه رفراندوم را روی میز گذاشتند و بیان کردند که خود مردم اصیل فلسطین تصمیم گیرنده باشند. ولی متاسفانه امروز باید برخی کشورهای اسلامی و عربی، آمریکا، فرانسه و انگلیس باید جواب پس بدهند. خون بچه هایی که امروز به شهادت می رسند گردن کسانی است که این پبشنهاد صلح آمیز را قبول نکردند.

وی افزود: دشمن در ادامه به سراغ مظلوم نمایی رفت و فاز مظلوم نمایی راه انداختند و گفتند مسلمانان به ما شک شکست دادند و ما به آنها شک بعد از جنایت وارد می کنیم و در ادامه بیمارستان المعمدانی را بمباران کردند تا مسلمانان عزادار شوند و طوفان الاقصی را فراموش کنند.

نائب رئیس جمعیت جهانی حمایت از مقاومت با تاکید براینکه، طوفان الاقصی هیمنه اطلاعاتی و نظامی غرب را بر هم زد و باعث ظهور و تولد نسل جدید فلسطینیان شد، گفت: امروز جامعه فلسطین به این مرحله از عرفان وشهادت آگاهی و خود آگاهی رسیده است به نحوی که امروز بچه فلسطینی پیام می دهد که ای اسرائیل، امریکا، فرانسه، انگلس و ناتو، حریف تو من بچه ۵ یا ۱۰ ساله فلسطینی هستم.

وی با اشاره به اینکه، علما و روحانیون فتح المبین و تولد نسل جدید فلسطین را بازگو کنند، گفت: مردم غزه تصمیم گرفتند اگر تمام دنیا هم آنها را فراموش کنند آنها با خون خود حقانیت خویش را ثابت کنند.

کد خبر 1731191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha