نسل امروز باید با حماسه دفاع مقدس آشنا شود

سردار کرمی به حماسه آفرینی جوانان و غیورمردان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: نسل امروز ادامه دهنده راه شهدا و پرچمدار ایران اسلامی هستند و باید با عظمت دفاع مقدس آشنا شوند.

سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان به هفته بسیج دانش آموزی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری داهیانه امام خمینی(ره) و همراهی ملت به پیروزی رسید و حکومت اسلامی در ایران شکل گرفت.

وی به ۱۳ آبان و روز استکبارستیزی نیز اشاره کرد و گفت: حکومت اسلامی ایران در برابر ابرقدرت های شرق و غرب ایستاد و اجازه نداد تا آنان بر ایران مسلط شوند از اینرو جنگ تحمیلی به سرکردگی صدام و با حمایت های آمریکا در ایران آغاز شد.

سردار کرمی با یادآوری حمایت بسیاری از کشورها از عراق در جنگ هشت ساله برعلیه ایران تصریح کرد: رژیم بعث عراق در این جنگ نابرابر علاوه بر شهادت رزمندگان ایران جمع کثیری از مردم خود را نیز به کشتن داد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به فرمان امام راحل در خصوص تشکیل بسیج عمومی اشاره کرد و گفت: به فرمان امام راحل بسیاری از جوانان عازم جبهه های جنگ شدند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمن بیفتد.

سردار کرمی با یادآوری اینکه دشمن در این جنگ به دنبال سرنگونی نظام جمهوری اسلامی بود، خاطرنشان کرد: حضور رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی در جبهه های جنگ و رشادت هایی که از خود به نمایش گذاشتند موجب خلق حماسه بزرگی در این هشت سال شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به حضور رزمندگان زنجانی در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: رزمندگان زنجانی با شجاعت و شهامت در جبهه های حق علیه باطل حاضر شدند و حسین‌وار جنگیده و حسین‌وار به شهادت رسیدند.

وی به پیوند قلبی رزمندگان با ولی فقیه اشاره کرد و گفت: در دوران دفاع‌مقدس ما شاهد هشت سال ایستادگی، مقاومت، جانبازی، ایثارگری، فداکاری و حماسه عاشورایی بودیم که شاهد رقم خوردن صحنه‌هایی بی‌بدیل در این دوران شد.

این مسئول به فرمایش امام راحل به رزمندگان اسلام که فرمودند: من دست و بازوی شما را می‌بوسم و بر این بوسه نیز افتخار می‌کنم اشاره کرد و گفت: امروز شاهد هستیم مستکبران جهان در برابر جبهه مقاومت ایستادگی می کنند.

وی با یادآوری رشادت های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم در مقابله با استکبار جهانی گفت: امروز بسیج جهان اسلام در یمن، سوریه، عراق، لبنان، غزه و نقاط مختلف کشورهای اسلامی شکل گرفته است و همین بسیجیان غزه بودند که ابهت اسرائیل را شکستند.

کد خبر 1731197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha