اردوهای راهیان پیشرفت ویژه دانش آموزان راه اندازی شود

رضوی حیدری گفت: راه اندازی اردوهای راهیان پیشرفت برای نسل جوان به عنوان یکی از جلوه های جهاد تبیین باید در سطح استان و شهرستان سرایان فراگیر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سرایان، یاسر رضوی حیدری - فرماندار سرایان- امروز سه شنبه (۹ آبان) در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سرایان اظهار کرد: در استان در حوزه صنایع بزرگ و مهم و نیز معادن، پیشرفت ها و کارهای بزرگی انجام شده است که باید با برنامه ریزی های لازم، زمینه آشنایی دانش آموزان مقطع دوم متوسطه از این ظرفیت ها فراهم شود.


وی با تشریح طرح ملی جهاد تبیین از اجرای این طرح در سرایان خبر داد و گفت: سرایان یکی از شهرستان های پیشگام در حوزه اجرای طرح ملی جهاد تبیین به عنوان یک اتفاق فرهنگی بزرگ است.


فرماندار سرایان با بیان گزارشی از روند اجرای طرح افزود: پس از تشکیل شورای سیاستگذاری جهاد تبیین در شهرستان تاکنون چهار جلسه برگزار شده است.


وی با بیان اینکه در آخرین جلسه چهار طرح با محوریت چهار موضوع برای چهار گروه و مخاطب مختلف پیش بینی شده است خاطرنشان کرد: در جلسه آینده افرادی مامور می شوند تا طرح درسی را در حوزه جهاد تبیین و اولویت هایی که در طرح وجود دارد را در دستگاه های اجرایی آماده کنند تا در برنامه ریزی ها برای مخاطبین مختلف لحاظ شود.


فرماندار سرایان با تاکید بر روشنگری برای نسل جوان و سایر مردم که در معرض رسانه های مختلف قرار دارند و احتمال شناخت کافی نسبت به انقلاب و دستاوردهای آن ندارند، تصریح کرد: یکی از اولویت‌های ما در این طرح این است تا مخاطبین را با فلسفه نظام، نقش رهبری و پیشرفت های حاصل شده آشنا کنیم.


وی در ادامه بر راه اندازی اردوهای راهیان پیشرفت برای نسل جوان به عنوان یکی از جلوه های جهاد تبیین تاکید کرد و یادآورشد: در استان در حوزه صنایع بزرگ و مهم و نیز معادن پیشرفت ها و کارهای بزرگی انجام شده است که باید با برنامه ریزی های لازم، زمینه آشنایی دانش آموزان مقطع دوم متوسط از این ظرفیت ها فراهم شود.


حجت الاسلام غلامرضا مرتضائی نیا امام جمعه سرایان هم در این جلسه با تقدیر از مجاهدت‌ها و مقاومت‌های فلسطینی ها گفت: مقاومت با سلاح مقاومت دست برتر را خوشبختانه در عرصه دارند.


در ادامه با بیان اینکه امروز تهاجم عظیم فرهنگی علیه اسلام آغاز شده است به شاخه هایی از این تهاجم شامل رواج برهنگی، از بین بردن نظام خانواده با توسعه بی بند و باری و بی حیایی اشاره کرد و بر نقش آموزش و فرهنگ سازی در این حوزه تاکید کرد.


 

کد خبر 1731249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha