جشنواره عکس روز ملی استکبار ستیزی در مازندران برگزار می شود

معصومی گرجی از انتشار فراخوان جشنواره عکس ویژه یوم الله ۱۳آبان به همت حوزه هنری مازندران خبر داد وگفت: عکس ها باید با فرمت jpg تا ۲۰آبان ماه جاری در پیام رسان ایتا و بله به شماره۰۹۰۳۱۰۲۲۳۴۱ ارسال شود. 

مهدی معصومی گرجی-رئیس حوزه هنری استان مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای دانش آموز و اعلام انزجار از جنایات رژیم کودک کش اسرائیل در غزه با بیان اینکه با توجه به اهمیت موضوع یوم‌الله ۱۳ آبان به منظور گرامیداشت این روز فراخوان مسابقه‌ عکس۱۳ آبـان منتشر شد، اظهار کرد: این جشنواره با هدف ثبت لحظه های پرشور حضور دانش آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه یوم الله ۱۳ آبان نماد قطع طمع ورزی آمریکا و مبارزه با استکبار جهانی است و با وجود اینکه سال‌ها از عمر این واقعه تاریخی می گذرد علیرغم تلاش‌های دشمنان انقلاب، استکبارستیزی مردم کمرنگ نشد، و هر روز در دنیا به تعداد افراد و کشورهایی که نسبت به مستکبران تنفر پیدا می‌کنند، افزوده می‌شود، گفت: تلاش داریم با برگزاری این جشنواره خشم و انزجار دهه هشتادی ها و نودی ها از استکبارجهانی از جمله آمریکا و اسرائیل را برای دنیا تصویر کنیم.

معصومی در ادامه با بیان اینکه شرکت برای تمامی علاقه مندان در بخش حرفه ایی و دانش آموزی  آزاد است، افزود: هر شرکت کننده می تواند ۱۰عکس به دبیرخانه این جشنواره ارسال نماید.         

وی با بیان اینکه عکس هایی که با تلفن همراه تهیه شده باشد در بخش دانش آموزی مورد پذیرش می باشد، یادآورشد: عکس ها باید با فرمت jpg در پیام رسان ایتا و بله به شماره۰۹۰۳۱۰۲۲۳۴۱ ارسال شود.    معصومی با تاکید براینکه عکس های ترکیبی و ساخته شده مورد قبول نمی باشد، بیان کرد: مشخصات عکاس شامل: نام و نام خانوادگی، تحصیلات، شماره تلفن همراه و آدرس محل عکاسی نیز در یک فایل Word ارسال شود.

وی ۲۰آبان را آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره اعلام کرد و افزود: ۲۵آبان ماه جاری منتخبین جشنواره عکاسی ۱۳آبان معرفی و تقدیر می شوند.       

معصومی با بیان اینکه به ۱۰ نفر از برگزیدگان لوح افتخار و جوایز نقدی اهدا خواهد شد، اضافه کرد: علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر درخصوص این جشنواره می توانند به آدرس دبیرخانه واقع در مازندران، ساری، میدان امام خمینی(ره) بلوار دانشگاه، حوزه هنری استان مازندران مراجعه نمایند.

کد خبر 1731265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha