۳۳ پایگاه مقاومت بسیج در مدارس غیردولتی زنجان تاسیس شد

به گفته اسماعیلی، در استان زنجان ۱۳۰ مدرسه غیر دولتی وجود دارد که امروز همزمان با سراسر کشور در ۳۳ مدرسه استان پایگاه‌های مقاومت بسیج افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، علی اسماعیلی، مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان امروز در آیین راه اندازی ۳۳ پایگاه مقاومت بسیج در مدارس غیردولتی زنجان اظهار کرد: مسائل تربیتی در مدارس غیردولتی نیز همچون مدارس دولتی مورد تاکید است.

وی با اشاره به هفته بسیج دانش آموزی اظهار و گرامی داشت یاد و خاطره شهید حسین فهمیده، نوجوان ۱۳ ساله‌ای که در تاریخ ماندگار شد، گفت: اقدامات این شهید نوجوان به قدری ارزشمند بود که امام راحل بعد از شهادت ایشان فرمودند: رهبر ما آن طفل ۱۳ ساله ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها زبان و قلم ما بزرگتر است با نارنجک خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم کرد و خود نیز شهید شد.

اسماعیلی به انتخاب آگاهانه شهید فهمیده در آن برهه از زمان اشاره کرد و گفت: این شهید با این کار خود به یک اسوه برای ملت ایران به ویژه نسل جوان و نوجوان تبدیل شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و شهادت کودکان غزه تصریح کرد: امروز بسیاری از رسانه‌ها تلاش می‌کنند تا جای جلاد و شهید را عوض کنند ولی ما باید در برابر این توطئه هوشیار باشیم

اسماعیلی با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان عجمیان و آرمان علی‌وردی که در اغتشاشات سال گذشته به شهادت رسیدند، گفت: نام این شهیدان نیز همچون شهید فهمیده در تاریخ ماندگار شد.

وی همچنین بر ضرورت افزایش بصیرت و آگاهی دانش آموزان بر مسائل روز تاکید کرد و گفت: ایران به دست این دانش آموزان ساخته خواهد شد و مقام معظم رهبری نیز هر زمان از نوجوانان صحبت می‌کنند امید به آینده را برای ما ترسیم می‌کنند.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، در استان زنجان ۱۳۰ مدرسه غیر دولتی وجود دارد که امروز همزمان با سراسر کشور در ۳۳ مدرسه استان پایگاه‌های مقاومت بسیج افتتاح شد.

کد خبر 1731287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha