دشمن به دنبال رواج ضد ارزش ها است

حجت الاسلام سید احمد حسینی با بیان اینکه دشمن به دنبال رواج ضد ارزش ها است، گفت: راه موثر برای مقابله با این توطئه دشمن، امر به معروف و نهی از منکر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۹ آبان ماه) نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان جیرفت در دفتر امام جمعه برگزار شد.

حجت الاسلام سید احمد حسینی در این نشست، گفت: هر جامعه ای برای دستیابی به رشد و تعالی نیاز به یکسری دستورالعمل دارد که در جامعه اسلامی این مهم به عنوان «امر به معروف و نهی از منکر» است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید به روش صحیح انجام شود، خاطرنشان کرد: احترام به شخصیت افراد و نرم خویی از جمله این روش هاست.

وی رعایت فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را یک وظیفه عمومی و همگانی دانست و تصریح کرد: همه ما در هر جایگاهی که قرار داریم باید با اهتمام ویژه برای تحقق این مهم تلاش کنیم.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه دشمن به دنبال رواج ضد ارزش ها است، خاطرنشان کرد: راه موثر برای مقابله با این توطئه دشمن، امر به معروف و نهی از منکر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اظهار کرد:  در همین راستا یکی از برنامه های این اداره کل همایش زن، زندگی و آگاهی است که با حضور مشاور اجتماعی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و بانوان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: برگزاری نشست تخصصی بانوان کنشگر حوزه زن و خانواده از دیگر برنامه های این اداره کل است.

کد خبر 1731301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha