راهپیمایی 13 آبان در حمایت از مردم فلسطین باشکوه خاص برگزار می شود

رییس شورای هیئات مذهبی شهرستان شیروان گفت: راهپیمایی 13 آبان امسال در حمایت از مردم فلسطین، باشکوه و متفاوت‌تر از سال گذشته برگزار می شود.

محمد محمدزاده قانعی، رییس شورای هیئات مذهبی شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: با توجه به اهمیت موضوع فلسطین و جریانات اخیر، امسال در راهپیمایی 13 آبان به مناسبت روز دانش آموز، از مردم درخواست داریم در این راهپیمایی حضور داشته باشند چراکه این مراسم مختص دانش آموزان نیست و برای همگان است و به جهت حمایت از مردم مسلمان و زجر کشیده فلسطین حضور پرشوری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: امروز مردم فلسطین در سخت ترین شرایط، با شهادت خیلی از عزیزانشان در غم بزرگی به سر می برند، کاری که مردم این سرزمین کردند بسیار بزرگ و بی نظیر بود و هجمه اسرائیل را شکست که نه اراده ای دیگر در دنیا دارد و نه می تواند به گنبد آهنین خود افتخار کند.

محمدزاده قانعی عنوان کرد: همه باید پای کار بیاییم و مطابق سال های گذشته راهپیمایی باشکوهی را همانند سال های گذشته رقم بزنیم، هر سال راهپیمایی ها ماندگار خواهد بود ولی امسال ماندگارتر خواهد بود، این مراسم در شهر و حتی در روستاهایی که 10 دانش آموز دارند به طرز باشکوهی برگزار خواهد شد.

رییس شورای هیئات مذهبی شهرستان شیروان بیان کرد: مردم ایران حامی مردم ستم دیده فلسطین هستند و قطعا در حمایت آنان و مرگ بر اسراییل حضور گسترده ای خواهند داشت.

محمدزاده قانعی اضافه کرد: امروز حضور دشمن‌شکن و وحدت‌آفرین مردم در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه نشان‌دهنده پایبندی مردم به نظام جمهوری اسلامی، ادامه راه امام خمینی (ره) و شهیدان، حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی و تجدید بیعت دوباره با مقام معظم رهبری است.

کد خبر 1731365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha