دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر راه اندازی حوزه قضایی در همه‌ی بخش‌های استان کرمان

رئیس قوه قضائیه گفت: به هیچ وجه قابل قبول نیست بیش از ۴۰ بخش در استان کرمان، دارای حوزه قضایی نباشد و مردم از دسترسی به خدمات قضایی محروم‌ باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای، چهارشنبه(۱۰ آبان) در دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان کرمان به  رئیس کل دادگستری استان دستور داد: برآورد دقیقی در خصوص کمبودهای حوزه‌ها و بخش‌های مختلف قضایی این استان از بُعد انسانی و تجهیزاتی به ویژه در خصوص موضوعات ثبتی و پزشکی قانونی در اسرع وقت ارائه دهد تا پیرامون رفع این مشکلات و کمبودها اتخاذ تصمیم و عمل کنیم.

رئیس قوه قضائیه افزود: به هیچ وجه قابل قبول نیست بیش از ۴۰ بخش در استان کرمان، دارای حوزه قضایی نباشد و مردم از دسترسی به خدمات قضایی محروم‌ باشند.

وی تاکید کرد: باید به سرعت این مشکل در راستای تسریع و تسهیل خدمت‌رسانی به مردم رفع شود.

محسنی اژه‌ای با بیان اینکه نسبت به زحمات و گرفتاری‌ها و مشکلات کار همکاران قضایی اشراف دارم و می‌دانم که توقعات از شما نیز زیاد است؛ تصریح کرد: با این همه تاکیدم به شما آن است مراقبت کنید تا هیچگونه لغزشی در مجموعه ما صورت نگیرد.

وی افزود: همه ما باید در خصوص صیانت از مجموعه و صیانت از فرد فرد کارکنان و صیانت از بستگان نزدیک خودمان، احساس مسئولیت داشته باشیم.

رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: همه کارکنان به ویژه مدیران باید در پیشبرد امور، نظم و انضباط را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند؛ اگر مدیری انضباط نداشته باشد نباید توقع داشته باشد که زیرمجموعه‌اش نظم و انضباط را رعایت کنند.

کد خبر 1731397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha