بسیج هنرمندان سکوی پرتابی برای فعالیت‌های هنرمندان انقلابی و ارزشی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد گچساران، گفت: بسیج هنرمندان می‌تواند سکوی پرتاب برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری هنرمندان انقلابی و ارزشی باشد و این هنر پاک که در ذات هنرمندان گچسارانی است در راستای کمک به بشریت تحقق یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گچساران، امروز چهارشنبه (۱۰ آبان)، نشست بصیرتی کانون بسیج هنرمندان شهرستان گچساران، با حضور ابوذر عباسی کارشناس مسایل سیاسی معاونت سیاسی سپاه فتح، اورنگ نارکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد گچساران و جمعی از هنرمندان بسیجی، در محل سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

معاونت سیاسی سپاه فتح، در این نشست ضمن تشکر از هنرمندان و فرهیختگان بسیجی بر حفظ انسجام و پیروی از ولایت فقیه در این روزهای حساس تاکید و تصریح کرد: هنرمندان باید با هنر خود این کشور را سوی تعالی و پیشرفت سوق دهند.

«ابوذر عباسی»، اظهار کرد: اطاعت و پیروی از ولایت فقیه، داشتن غیرت دینی و روحیه شهادت طلبی و داشتن بصیرت و دشمن شناسی از جمله ویژگی های مهم هنرمندان بسیجی است.

عباسی ادامه داد: دشمن با سرمایه‌گذاری در عرصه هنر و تولیدات هنری به اسلام‌هراسی در جهان روی آوده است و عقاید انحرافی خود را به صورت غیرمحسوس و با تولیدات هنری به جوانان ما تزریق می‌کند و به دنبال دور کردن آنها از اعتقادات اسلامی ‌هستند.

وی تاکید نمود:در شرایط کنونی شما هنرمندان بسیجی هستید که با الگو پذیری از سید شهیدان اهل قلم و با تولید آثار فاخر هنری می توانید در عرصه جنگ نرم به خوبی حاضر شوید و مردم را از خطرات شوم این جنگ آگاه ساخته و هنر اصیل اسلامی را به دنیا معرفی کنید.

ابوذر عباسی کارشناس مسایل سیاسی معاونت سیاسی سپاه فتح افزود: جنگ امروز ما با دشمن جنگ روایت، جنگ رسانه و جنگ ادراکی است و راه پیروزی بر دشمن در این جنگ، جهاد تبیین است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد گچساران هم اظهار کرد: بسیج هنرمندان می‌تواند سکوی پرتاب برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری هنرمندان انقلابی و ارزشی باشد و این هنر پاک که در ذات هنرمندان گچسارانی است در راستای کمک به بشریت تحقق یابد.

«اورنگ نارکی» افزود: هنرمندان باید تولید کننده باشند، علم و هنر را با هم و در کنار هم قرار دهند و نرم‌افزارهای هنری در رشته‌های مختلفی ایجاد کنند به سمت قله‌های معرفت گام‌های استواری بردارند.

وی با بیان اینکه دامنه هنر بسیار گسترده است، عنوان کرد: قشر هنرمندان با همه قشرهای دیگر متفاوت است و احساس هنرمند در زمان خلق اثر را هیچ موقع نمی توان آن را توصیف کرد.
نارکی ابراز کرد: هنرمدان گچسارانی مشکلات بسیار زیادی مانند بیمه هنرمندان و غیره دارند که باید به آنها توجه شود.

سرهنگ پاسدار درخوش هم در این نشست ضمن تببین اهمیت هنر، اذعان داشت : امروز بیش از هرزمانی به روحیه بسیجی و جهادی نیازمندیم و در همه عرصه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، ”بسیج ” جهادی ترین و مطمئن ترین تشکل برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه جهاد هزینه دارد و ما باید در این راه هزینه کنیم چون “جهاد تبیین” یک تکلیف است؛ افزود: بیشترین لطمه ای که ما از فضای مجازی و رسانه می خوریم در بحث تحریف هایی است که برای صحبت های مسئولان ایجاد می شود که در این زمینه جهاد تبیین می تواند بسیار راهگشا و موثر باشد.

درخوش در ادامه اظهار کرد: وظیفه هنرمندان است که در این راه در کف جامعه باشند و با تشکیل جبهه فرهنگی که ولی فقیه به آن اشاره کرده اند همکاری و همراهی همه ادارات و نهادهای حکومتی و فرهنگی را در جهت انجام برنامه های فرهنگی و تبیین گری را می طلبد.

در ادامه این نشست هر یک از هنرمندان و اعضای کانون بسیج هنرمندان ضمن معرفی خود گزارشی از نحوه فعالیت ها و مشکلات پیش روی به ارائه نحوه فعالیت، پرداختند.

بسیج هنرمندان سکوی پرتابی برای فعالیت‌های هنرمندان انقلابی و ارزشیبسیج هنرمندان سکوی پرتابی برای فعالیت‌های هنرمندان انقلابی و ارزشیبسیج هنرمندان سکوی پرتابی برای فعالیت‌های هنرمندان انقلابی و ارزشی

کد خبر 1731454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha