تبیین پیروزی جبهه مقاومت و رزمندگان فلسطینی از مصادیق جهاد تبیین است

سردار ملک شاهکوهی گفت: امروز تبیین پیروزی جبهه مقاومت و رزمندگان فلسطینی از مصادیق جهاد تبیین است و باید ابعاد این نبرد تاریخی برای همگان تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سرتیپ دوم پاسدار علی ملک شاهکوهی امروز (چهارشنبه ۱۰ آبان) در یادواره شهدا «لاله های روشن» به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در جمع دانش آموزان بسیجی مدرسه صدرای ولایت گرگان گفت: فردای کشور متعلق به جوانان است و دانش آموزان زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت هستند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به فروپاشی دولت آمریکا در چند دهه گذشته، افزود: هر زمانی که دولت آمریکا از یک چهره سیاسی یا حکومتی حمایت کرد منجر به سرنگونی آن فرد یا حاکمیت شد.

وی ادامه داد: با همین نگاه و تکیه بر اصول دین مبین اسلام، رژیم اسرائیل نابودشدنی است و طبق فرموده امامین انقلاب اسلامی از روی زمین محو خواهد شد.

ملک شاهکوهی با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی معادلات را به نفع جبهه مقاومت تغییر داده و هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد، گفت: شکست رژیم صهیونیستی در جریان عملیات طوفان الاقصی یک شکست تاریخی و غیرقابل ترمیم برای این رژیم است.

وی اظهارداشت: امروز تبیین پیروزی جبهه مقاومت و رزمندگان فلسطینی از مصادیق جهاد تبیین است و باید ابعاد این نبرد تاریخی برای همگان تبیین شود.  

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه حمله زمینی اسرائیل به غزه به گورستان اسرائیلی ها در این منطقه ایجاد می شود، افزود: جنگ رزمندگان فلسطین با هدف شوق رسیدن به شهادت است اما تروریست های ارتش اسرائیل از مرگ می ترسند.

کد خبر 1731469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha