اعزام فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد به مناطق عملیاتی جنوب

رئیس بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال هزار و ۵۰۰ نفر از فرهنگیان استان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گچساران، «جاماسب بهمنیار» در جلسه شورای اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این فرهنگیان در قالب اردوهای راهیان نور در بازه های زمانی مختلف تا پایان امسال به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند .

 رئیس بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: از مجموع هزار و ۵۰۰ نفر سهمیه امسال استان ،۴۴۰ نفر از فرهنگیان شهرستان بویراحمد،۲۰۰ نفر گچساران، ۱۶۰نفر کهگیلویه ،لنده، چرام، بهمئی و باشت هر کدام ۸۰ نفر اعزام می شوند.

اعزام فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد به مناطق عملیاتی جنوب

 بهمنیار همچنین سهمیه شهرستان دنا، مارگون، لوداب و مناطق عشایری، دیشموک و قلعه رئیسی برای اعزام به مناطق عملیاتی جنوب  را هر کدام ۴۰ نفر اعلام کرد و گفت:مربیان پرورشی،تربیت بدنی،معلمان جدید الاستخدام ، مدیران متوسطه اول ، دوم و ابتدایی در اولویت اعزام هستند.

وی هدف از برگزاری اردوی راهیان نور را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و گفت: آشنا نمودن جامعه فرهنگی با رشادت ها و حماسه های شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و الگویی پذیری از سبک زندگی و راه و رسم شهدا از دیگر اهداف برگزاری اردوی راهیان نور دانست.

کد خبر 1731471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha