لزوم عمل به قوانین موجود در حوزه عفاف و حجاب/ از برخورد با مفسدین ابایی نداریم

محسنی اژه‌ای پس از استماع دغدغه‌ها و مشکلات اقشار مختلف مردم کرمان، نکاتی ناظر به این دغدغه‌ها از جمله در حوزه عفاف و حجاب و برخورد با مفسدین اقتصادی بیان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای، عصر چهارشنبه(۱۰ آبان) در دیدار با نمایندگانی از اقشار مختلف مردم با تاکید بر لزوم پاسداشت راه و هدف شهدا افزود: عده‌ای نیز برای رسیدن به آن هدف و مقصد عالی اسیر شدند و سالها در بدترین اردوگاه های صدام شکنجه دیدند و خانواده های شهدا و ایثارگران گاهاً بیش از خود آنان، رنج‌ بردند.

رئیس قوه قضائیه با تاکید بر اینکه تک تک کارگزاران نظام امروز وظیفه مهمی به عهده دارند؛ گفت: امروز در غزه مردم تحت شدیدترین فشارهای ددمنشانه قرار دارند؛ بمباران‌ها و شرارت‌هایی که جریان صهیونیستی غاصب اسرائیل به حمایت آمریکا و دیگر دولتمردان غربی انجام می دهد در تاریخ بی سابقه است.

وی با اشاره به کشتار بی رحمانه در غزه و قطع غذا و دارو و آب و برق و لزوم کمک به این مردم تاکید و بیان کرد: گرچه روح حاج قاسم در همه جای جریان مقاومت حضور دارد اما اگر خودشان حضور داشتند، لذت بخش‌تر بود.

محسنی اژه‌ای همچنین با اشاره به درخشش قهرمانان کشورمان در رقابت‌های پاراآسیایی هانگژو و عنوان کردن این مطلب که تعداد قابل توجهی از مدال‌ها مربوط به این استان بود؛ از این ورزشکاران و خانواده‌های آنان برای اهتزار پرچم کشورمان و نیز از حجاب بانوان و غیرت مردان ورزشکار تقدیر کرد.

وی مناسبت‌های جاری اعم از ۸ و ۱۳ آبان را هم مورد اشاره قرار داد و گفت: جنایات آمریکا نه فقط مربوط به ایران و انقلاب اسلامی که سالیان سال در کشورهای مختلف انجام شده و نباید اجازه داد جنایات آمریکا فراموش شود زیرا در حال حاضر هم رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا این جنایات را انجام می‌دهد.

محسنی اژه‌ای با تاکید بر اینکه باید در جهت ارتقا استان و آرامش مردم و برخورد با ناهنجاری و فساد و تبعیض و استیفای حق همه به ویژه مظلومین بیشتر خدمت کنیم؛ نکاتی ناظر به مطالبات مطرح شده توسط اقشار مختلف بیان کرد و در همین رابطه گفت: هم وظیفه و هم برنامه ما است که زندان‌های داخل شهر را به بیرون منتقل کنیم و مجلس هم اجازه اجمالی داده اما این کار نیازمند زمان است.

وی اهمیت حفظ امنیت روانی جامعه را هم مورد تاکید قرار داد و با متذکر شدن این مطلب که در زمین دشمن بازی نکنیم زیرا گاهی مطالب بدون استناد و با بزرگنمایی گفته می شود؛ به مصادیقی از مبارزه با فساد اشاره و تصریح کرد: هر کجا که فسادی روشن شود و شایعه نباشد، ابایی از برخورد نداریم که نمونه آن فرزندان معاون اول قوه قضائیه و یا فرزندان یکی از روسای جمهوری وقت است‌.


محسنی اژه‌ای همچنین با تاکید بر اینکه ارتباط با نخبگان و دانشگاهیان باید بیشتر باشد؛ با اشاره به دغدغه‌های مطرح شده نسبت به ناهنجاری های مختلف از جمله عفاف و حجاب تصریح کرد: از اغتشاشات سال گذشته گفتم به قوانین موجود عمل کنیم و الان هم وزارت کشور و ناجا می تواند برخورد کند و به همین مقدار قوانین موجود عمل کنیم تا به قوانین دیگر برسیم.

کد خبر 1731473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha