شهدا جان خود را با خداوند معامله کردند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شیروان گفت: شهدا جان خود را با خداوند معامله کردند و یاد و نامشان در تاریخ ثبت و ضبط شده است.

حجت الاسلام سید حبیب سجادی نسب، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روستای ملاباقر این شهرستان به مناسبت روز دانش آموزاظهارکرد: این عزیزان گرانقدر به عنوان ولی نعمتان ما بوده و هستند و هرچند از میان ما پر کشیدند اما در همه احوال حاضر بوده و ناظر بر اعمال و رفتارهای ما هستند.

وی با بیان اینکه کسانی که با جان و مال خود در راه خداوند قادر و توانا جهاد کرده و به فیض شهادت نایل می‌شوند بهشتی هستند، عنوان کرد: جایگاه شهیدان همیشه ارزشمند است.

حجت الاسلام سجادی نسب با بیان اینکه امام راحل ما را با فرهنگ شهادت‌طلبی آشنا کرد، خاطرنشان کرد: شهادت بهترین مسیر تعالی بشریت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شیروان اضافه کرد: شهدا جان دادند تا اسلام و این کشور بماند، اگر شهدا را دوست داریم باید به گفتمان آن‌ها عمل کنیم و قدردانشان باشیم همچنین موظف هستیم تا دانش آموزان و قشر جوان این مرز و بوم را با دلاورمردی ها، ایثار، از خودگذشتگی و فداکاری های آنان آشنا کرده تا از آنان الگو بگیرند و ادامه دهنده راه آنان باشند.

حجت الاسلام سجادی نسب بیان کرد: دشمنان با راه اندازی اغتشاشات قصد تحریف نظام را داشتتند ولی مردم و مسولان همیشه بیدار و آگاه اجازه پیشروی نداند و این اتحاد و همبستگی مردم و کل ملت این پیام را دارد که همه در یک راستا و با یک هدف پشت نظام ولی فقیه هستند و در برابر دشمن مقاومت خواهند کرد.

کد خبر 1731534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha