یقین؛ شرط ثبات قدم در عصر غیبت

حجت الاسلام نصوری با تاکید براینکه انتظار باید پویا و روبه جلو باشد، گفت: مروج مهدویت باید ثابت قدم بوده؛ ثابت قدم کسی است که یقین داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا نصوری- مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) مازندران در همایش تجلیل از فعالان و خادمان مهدویت که در مجتمع اهل بیت(علیهم السلام) ساری برگزار شد، با بیان اینکه مردم باید دغدغه ترویج فرهنگ مهدویت را داشته باشند، اظهار کرد: تبلیغ، ترویج، تبیین و تذهیب جریان مهدویت باید مورد توجه همگان باشد.

وی با بیان اینکه مردم امروز در دنیا تشنه منجی هستند، افزود: موسسه تحقیقاتی در آمریکا در سال ۲۰۰۶به این نتیجه رسیده است که مسیحیان به منجی و ظهور در دوران عمر زندگی شان اعتقاد دارند که تاکنون این موسسه هرچه آمار از مسیحیان گرفت به ظهور منجی اعتقاد داشته اند.

حجت الاسلام نصوری با بیان اینکه عده ای ترکیه را لاییک می دانند اما در این نظرسنجی توجه زیادی به ظهور منجی دارند، گفت: ما مسلمانان به ظهور منجی یقین داریم باید به اثرگذاری خودمان نیز یقین داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ظهور منجی به اجرای معنویت و عدالت در جامعه ختم خواهد شد، اظهار کرد: رهبری در بیانیه گام دوم فرمودند: آمادگی برای ظهور و تمدن سازی باید مورد توجه باشد.

حجت الاسلام نصوری بابیان اینکه آمادگی برای ظهور اکتسابی است باید ایجاد شود اگر معرفت به امام وجود ندارد معرفت به امام را باید رشد دهیم و اگر روحیه اطاعت از امام نیست باید روحیه اطاعت از امام تشویق شود.

وی با بیان اینکه جامعه منتظر باید معرف امام زمان (عج) باشد، گفت: امام زمان (عج) باید تنها اولویت ماباشد.

حجت الاسلام نصوری باتاکید براینکه ترویج مهدویت باید برای امت اسلامی اولویت باشد، افزود: امام زمان(عج) باید سرچشمه همه ی زندگی ما قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه اگر در مسیر عدالت، دفاع از مظلوم و ظلم ستیزی قرار بگیریم یعنی منتظر ظهور منجی هستیم، گفت: باید مدل معرفت به امام زمان(عج) در متن زندگی امت اسلامی ساری و جاری باشد.

حجت الاسلام نصوری باتاکید براینکه باید با امام زمان(عج) بیعتی تا همیشه داشته باشیم، افزود: مروج مهدویت باید ثابت قدم بوده؛ ثابت قدم کسی است که یقین داشته باشد.

کد خبر 1731568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha