خبرنگار شبستان مازندران مروج فرهنگ مهدویت معرفی شد

خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران به پاس تلاش های بی وقفه در امر ترویج، تبلیغ و تبیین فرهنگ انتظار و مهدویت در همایش تجلیل از فعالان و خادمان مهدویت به عنوان خبرنگار برتر معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، همایش تجلیل از فعالان و خادمان مهدویت با حضور قاسم عزیززاده گرجی- سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران و  حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا نصوری- مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) مازندران در مجتمع اهل بیت(علیهم السلام) ساری برگزار شد.

خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران به پاس تلاش های بی وقفه و مجدانه در امر ترویج، تبلیغ و تبیین فرهنگ منور مهدویت در این همایش از سوی حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه و رئیس شورای سیاستگذاری مهدویت استان مازندران و سید محمود حسینی‌پور، استاندار مازندران به عنوان خبرنگار برتر معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.

در بخشی از لوح تقدیر آمده است:

 سرکار خانم سودابه احمدپور ملکشاه

خبرنگار محترم خبرگزاری شبستان

با سلام، حمد و سپاس خداوند یکتا را که بار دیگر توفیق مشارکت همگانی در برگزاری مراسم، به دو مناسبت نیمه شعبان و نهم ربیع الاول، سالروز میلاد و آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) حاصل شد. به همین سبب بر خود لازم می‌دانیم از زحمات و تلاش‌های خالصانه و اثرگذار جنابعالی و همکاران قدردانی و سپاسگزاری نماییم. ان شاءالله این خدمات مورد قبول حق تعالی واقع شده و خداوند متعال همه ما را در زمره زمینه سازان ظهور امام زمان (عج) قرار دهد.

امید است در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) در تبعیت از مندرجات بیانیه گام دوم انقلاب، به عنوان منشور تجدید مطلع جمهوری اسلامی، در دومین مرحله خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی، و در فصل جدیدزندگی جمهوری اسلامی، که رساندن انقلاب «به آرمان بزرگش که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی(ارواحنافداه) است»، موفق و منصور باشید.

کد خبر 1731575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha