شبهه افکنی یکی از شگردهای دشمن در جنگ ترکیبی است

حجت الاسلام سید احمد حسینی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم، گفت: شبهه افکنی یکی از شگردهای دشمن در این جنگ است که باید در مقابله با این حربه دشمن، با دلایل عقلی پاسخگوی شبهات باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، نشست کنشگران حوزه زن و خانواده با حضور مشاور امور اجتماعی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار شد.

حجت الاسلام سید احمد حسینی در این نشست، گفت: در سال ۱۳۸۴ مقام معظم رهبری در سفری که به جنوب کرمان داشتند سه مسئله مهم را مطرح فرمودند که یکی از این مسائل مباحث فرهنگی بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به تبعید مقام معظم رهبری در دوران ستم شاهی در جیرفت، ابراز کرد: ایشان در خاطراتشان از جیرفت این گونه فرمودند؛ آن دوران بانوان جیرفت هم صدا با مردم قم و تبریز در مسجد جامع شعارهایی بر ضد رژیم شاهنشاهی سر می دادند.

وی با یادآوری این مطلب که در جهت رفع دغدغه های مقام معظم رهبری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مستقل شد، عنوان کرد: در سال های نخست استقلال این اداره کل، علی رغم کمبود منابع مالی اما توانستیم شش مجمتع فرهنگی هنری را بسازیم.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: قریب ۵۰ موسسه قرآنی مجوز فعالیت دریافت کردند و همچنین علی رغم سختی شرایط اخذ مجوز اما توانستیم چندین کانون آگهی تبلیغاتی را راه اندازی کنیم و برای ۴۳ نشریه مجوز فعالیت گرفتیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه مردم جنوب کرمان مردمی متدین و نجیب هستند، خاطرنشان کرد: مردم این دیار همواره پای نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایستاده اند و گواه این مدعا حضور ۹۷ درصدی آنها در انتخابات ریاست جمهوری دولت سیزدهم است که ۹۶ درصد رای به انتخاب آیت الله رییسی رای دادند.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم، گفت: شبهه افکنی یکی از شگردهای دشمن در این جنگ است که باید در مقابله با این حربه دشمن، با دلایل عقلی پاسخگوی شبهات باشیم.

کد خبر 1731633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha