امروز سرمایه‌گذاری دشمن بر روی فروپاشی جایگاه زنان و دختران است

حجت الاسلام میثم تارم با بیان اینکه زنان ایران اسلامی فلسفه غرب را باطل کرده اند، گفت: امروز سرمایه گذاری دشمن بر روی زنان و دختران است تا بتواند بنیان خانواده ها را متلاشی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، حجت الاسلام میثم تارم در همایش زن، زندگی آگاهی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، گفت: در این جمله امام راحل که فرمودند؛ «از دامن زن مرد به معراج می رود» یک عالم معارف و حقیقت درباره مقام و منزلت زن نهفته است.

امام جمعه جیرفت بیان کرد: در واقع تمام فضایل و ارزش های دنیوی همچون جهاد و شهادت را زنان گسترش می دهند زیرا این زنان هستند که شهدا در دامن پاک آنها تربیت می شوند.

وی با اشاره به این که زن به عنوان یک نیروی مقدس از نظر اسلام نقش آفرین است، ابراز کرد: مردان هر مقام علمی و معنوی داشته باشند به خاطر وجود زنان، مادران و همسران است که به این موفقیت دست یافته اند.

حجت الاسلام تارم ادامه داد: منشا همه خیر و برکات به زن برمی گردد و در آیات و روایات بسیاری این مهم به رخ جهانیان کشیده شده است.

امام جمعه جیرفت اظهار کرد: امروز دنیای غرب فهمیده پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایران اسلامی زنان عفیفه، آگاه و با فضیلت است بنابراین به‌دنبال فروپاشی خانواده ها می باشند.

وی با بیان اینکه زنان ایران اسلامی فلسفه غرب را باطل کرده اند، اضافه کرد: امروز سرمایه گذاری دشمن بر روی زنان و دختران است تا بتواند بنیان خانواده ها را متلاشی کند.

حجت الاسلام تارم با اشاره به جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه، عنوان کرد: عامل اصلی این جنایات آمریکا است که مدیریت این جنگ را بر عهده دارد زیرا پس از عملیات طوفان الاقصی، رژیم صهیونسیتی دیگر قدرت هدایت و مدیریت جنگ را ندارد.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه غرب و آمریکا مدعی حقوق زنان هستند، گفت: سال گذشته با ادعای کشته شدن یک خانم کرد هموطن، کشور ما را به آشوب کشیدند بعد همه فهمیدند این خانم به مرگ طبیعی از دنیا رفته است.

وی ابراز کرد: امروز مدعیان حقوق بشر و حقوق زن در مقابل دوربین های بین المللی دست به کشتار مردم مظلوم‌ فلسطین و غزه مخصوصا زنان و کودکان زده اند.

حجت الاسلام تارم خاطرنشان کرد: خوشحالیم با صبر بزرگ و انقلابی مردم غزه، مردم دنیا از جنایات رژیم صهیونسیتی آگاه شده اند و به پا خواسته اند این آگاهی جهانی و عمومی شروع شده تا زمینه سرنگونی این رژیم فراهم شود.

کد خبر 1731634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha