استقامت زنان ایرانی در مقابل هجمه های دشمن مثال زدنی است

عاطفه خادمی گفت: اینجا در کشور ما استقامت به واسطه مقابله با هجمه های دشمن در عرصه رسانه و حفظ و صیانت از داشته های هویتی زن مسلمان در ساحت فردی خودش، خانوادگی و اجتماعی معنا پیدا می‌کند و ما امروز باید به سمت احیا کردن و تقویت این رخ و جلوه ای از هویت زن مسلمان برویم.

عاطفه خادمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به این که به تعبیر مقام معظم رهبری جنگ غزه تقابل جبهه حق و باطل هست، گفت: امروز ما در شرایط و مقطع تاریخی حساسی به سر می بریم که کلید واژه تقابل جبهه حق و باطل شاید به شدت تبیین کننده حساسیت دوره کنونی باشد.

مشاور امور اجتماعی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز کرد: ما نیاز داریم که در یک آرایش جدیدی نسبت به کم و کیف اثرگذاری و اثر بخشی خودمان در کمک به جریان حق بیاندیشیم.

وی خاطرنشان کرد: جامعه بانوان ایرانی خیلی بیشتر از گذشته می توانند به واسطه احیا کردن ظرفیت های بی بدیلی که در تاریخ تحولات عمیق، خاص و قابل اعتنایی مثل دفاع مقدس داشته و تجربه کرده اند را این بار در یک سنگر دیگری به نمایش بگذارد.

خادمی تصریح کرد: به نظرم‌ بانوان به جهت فضا و ظرفیت معنوی که می توانند فعال کنند شاید بیشترین اثرگذاری را در فضا و اتمسفر امروز جهان اسلام بتوانند داشته باشند.

مشاور امور اجتماعی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: این ظرفیت معنوی که به واسطه نقش آفرینی بانوان چه در حوزه خانوادگی و چه در حوزه اجتماعی حاصل می شود در واقع بروز، ظهور و تجلی صفت ها و ویژگی های است که دنیای امروز نسبت به آن بسیار در مضیقه است.

وی اضافه کرد: دیدن رخ و تصویری از عمق وجودی زنان مسلمانی که استقامت دارند و لحظه لحظه زندگی شان را به تصویر می کشند به نظرم خیلی مهم و ضروری است و استقامت در مادران و زنان غزه ای در زیر بمباران ها این گونه معنا می شود.

خادمی تصریح کرد: اینجا در کشور ما استقامت به واسطه مقابله با هجمه های دشمن در عرصه رسانه و حفظ و صیانت از داشته های هویتی زن مسلمان در ساحت فردی خودش، خانوادگی و اجتماعی معنا پیدا می‌کند و ما امروز باید به سمت احیا کردن و تقویت این رخ و جلوه ای از هویت زن مسلمان برویم.

کد خبر 1731678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha