عملکرد منفعلانه سران کشورهای اسلامی در قبال غزه

حجت الاسلام حسینی کارنامی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای مظلوم غزه خطاب به سران کشورهای اسلامی گفت: در مسئله فلسطین و غزه، وظیفه و رسالت کشورهای اسلامی و مسلمانان هدایت و حمایت است و باید در صورت نیاز وارد این کارزار و مبارزه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،   حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی کارنامی- امام جمعه موقت ساری در خطبه های این هفته نمازجمعه مصلی امام خمینی (ره) مرکز مازندران اظهار کرد: بازهم خودم و شما نمازگزاران را به تقوای الهی و طهارت قلب دعوت می کنم تا مورد لطف و عنایت خداوند متعال قرار بگیریم.

وی به سالروز واقعه تاریخی سیزده آبان روز ملی استکبارستیزی اشاره کرد و گفت: سیزده آبان سال ۵۷ تعداد زیادی از دانش آموزان و دانشجویان با بصیرت، ایمان، حب به ولایت و دین اسلام در مقابل رژیم پهلوی برای اعتلای دین اسلام و بروز و ظهور انقلاب اسلامی جان شیرین خود را تقدیم کردند.

حجت الاسلام حسینی کارنامی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای دانش آموز و دانشجو برلزوم بازخوانی وصیت نامه و سیره علمی و عملی این مردان خدایی تاکید کرد.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی برای گسترش  وترویج فرهنگ غرب در بین دانش آموزان، افزود: باید تزکیه در کنار تعلیم مورد توجه معلمان باشد.

حجت الاسلام حسینی کارنامی در ادامه به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل در غزه اشاره کرد و گفت: روزگاری ساواک رژیم فاسد پهلوی با سرکردگی آمریکای جنایت کار بدترین ظلم ها و شکنجه ها را برملت ایران عزیز روا داشتند.

وی با بین اینکه درگیری بین اسلام و کفر از روز اول بود و فردای روز هم خواهد بود، ادامه داد: دشمنان به دنبال استیلای فرهنگ خودشان هستند و تلاش دارند همان بلایی که سر هند آوردند و زبان و پوشش و فرهنگ هندی ها را تغییر دادند می خواهند بر سر ایران نیز درآورند.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اهمیت حفظ عزت جامعه مسلمین، گفت: اگر می خواهیم کشور مستقل باشیم هیچ گاه نباید به کشورهای دیگر وابسته باشیم.

وی با بیان اینکه جامعه پزشکی ما جامعه خدوم و سالم است و در ایام همه گیری کرونا بیش از ۳۰ شهید کادر درمان مازندرانی بومی و مقیم سایر استان های کشور تقدیم انقلاب اسلامی شد، افزود: برخی از افراد در برخی مشاغل هنجارشکن هستند که باید با آنها برخورد شود.

حجت الاسلام حسینی کارنامی با بیان اینکه سازمان نظام پزشکی نیازمند بازنگری در حوزه معرفتی، حراستی و امنیتی است، گفت: بالای ۹۰هزار پزشک در بیش از ۴۴سال که از عمر انقلاب اسلامی می گذرد در کشور تربیت شده است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای مظلوم غزه خطاب به سران کشورهای اسلامی افزود: در مسئله فلسطین و غزه، وظیفه و رسالت کشورهای اسلامی و مسلمانان هدایت و حمایت است و باید در صورت نیاز وارد این کارزار و مبارزه شد.

حجت الاسلام حسینی کارنامی اضافه کرد: همچنین حمایت‌ها از ملت مظلوم فلسطین باید شامل حمایت‌های فوری دارویی، درمانی و رفع نیازهای حیاتی مردم جنگ زده و مظلوم غزه باشد.

کد خبر 1731696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha