راهپیمایی ۱۳ آبان فرصتی برای اعلام انزجار از استکبار است

حجت الاسلام نکونام راهپیمایی ۱۳ آبان را فرصتی برای اعلام انزجار از سیاست های استکباری دشمنان خواند و گفت: حضور پرشور در این راهپیمایی اعلام آمادگی مردم استان برای رودررویی با اسرائیل جنایتکار و حمایت از فلسطین است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه ۱۲ آبان) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن روز فرهنگ عمومی، گفت: فرهنگ عمومی باید به گفتمان همگانی تبدیل شود و در این راه مشارکت همه آحاد مردم را می طلبد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بر ارتقای پیوند اجتماعی و انسجام ملی تاکید کرد و افزود: بزرگان طوایف باید با گفتمان سازی خانواده ها را به آرامش و انسجام دعوت کنند تا پیوندهای اجتماعی گسسته نشوند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز دانش آموز، اظهار کرد: الگوی دانش آموزان امروز ایمان، تقوا، ایثار و شهادت طلبی است که دانش آموزان ما به خوبی در این راه قدم برداشته اند.

حجت‌الاسلام نکونام با بیان اینکه دشمنان می خواهند دانش آموزان ما از ارزش های والای انقلاب فاصله بگیرند، تصریح کرد: آموزش و پرورش، نهادهای فرهنگی و عموم مردم باید با تبیین گری فتنه های دشمنان را خنثی کنند که تاکنون اینگونه بوده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری راهپیمایی ۱۳ آبان را فرصتی برای اعلام انزجار از سیاست های استکباری دشمنان خواند و خاطرنشان کرد: حضور پرشور در این راهپیمایی اعلام آمادگی مردم استان برای رودررویی با اسرائیل جنایتکار و حمایت از فلسطین است.

کد خبر 1731733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha