جزییات راهپیمایی و تجمع ۱۳ آبان در شهرستان های فارس

راهپیمایی و تجمع ضداستکباری یوم الله ۱۳ آبان ماه در ۱۵۰ نقطه شهری و روستایی استان فارس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، آیین راهپیمایی و تجمع استکبارستیزی مردم فارس همزمان با سراسر کشور، روز شنبه ۱۳ آبان ماه در ۱۵۰ نقطه از استان فارس برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، تجمع مردمی مبارزه با استکبار جهانی و حمایت از مردم مظلوم غزه ساعت ۹ صبح همزمان با سراسر کشور در میدان شهدا(شهرداری سابق) شهرستان شیراز برگزار می شود.

در شهرستان لامرد، اجتماع مردمی ۱۳ آبان ماه از ساعت ۹ صبح در میدان امام خمینی(ره) این شهر برگزار می شود.

مردم جهرم نیز از ساعت ۹ صبح مسیر میدان معلم تا چهار راه دفاع مقدس را راهپیمایی کرده و تجمع ضداسکتباری مردم این شهر با حضور پرشور دانش آموزان و دانشجویان جنب آموزش و پرورش جهرم انجام می شود.

این مراسم در شهرستان کوار، از ساعت ۱۰ صبح و از مقابل حوزه مقاومت بسیج شهید دستغیب، برگزار و پس از طی شدن مسیر میدان شهدای منا، مسجد ولی عصر (عج)، به سمت مصلی جمعه شهر اکبرآباد خاتمه پیدا می کند.

مردم شهرستان داراب نیز روز شنبه ۱۳ آبان در راهپیمایی ضد استکباری خود، مسیر میدان انقلاب تا مقبره شهدای گمنام را طی می کنند. این آیین ازساعت ۹ و نیم صبح برگزار می شود.

در شهرستان زرین دشت نیز این برنامه از ساعت ۹ صبح از مسجد جامع تا سه راه درمانگاه شهر حاجی آباد و در شهرپیر از میدان آدینه تا حسینیه شهدای گمنام و شهر دبیران از بوستان شهدای گمنام تا گلزار شهدای مرکزی صورت می گیرد.

راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی در ارسنجان از مقابل سپاه این شهرستان آغاز و به سمت مصلی جمعه ادامه پیدا می کند. 

کد خبر 1731739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha