نظم نوین جهانی به برکت خون شهدا و مقاومت تغییر کرده است

حجت‌الاسلام فلاح گفت: به برکت خون شهدا و مقاومت امروز نظم نوین جهانی تغییر کرده و امروز جبهه مقاومت در این نظم جهانی تاثیر گذار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، حجت‌الاسلام ابراهیم فلاح در خطبه‌های نماز جمعه بخش کرگانرود این شهرستان ضمن دعوت شرکت کنندگان به تقوای الهی به تحرکات سال گذشته دشمنان داخلی و خارجی نظام مقدس اشاره کرد و افزود: آنها گمان می‌کردند که می‌توانند بر جمهوری اسلامی پیروز شوند ولی به پشتیبانی ملت بصیر و انقلابی و رهبری مقام معظم رهبری ایران اسلامی از این مرحله هم با پیروزی گذر کرد و حالا دنیا اعتراف می‌کند که رژیم کودک‌کش صهیونیستی به پایان خود رسیده است و اگر حمایت‌های صحنه گردان اصلی این جنایت‌ها دولت مزدور آمریکا نبود رژیم صهیونیستی الان وجود نداشت.

امام جمعه بخش کرگانرود تالش با بیان‌اینکه به برکت خون شهدا و مقاومت امروز نظم نوین جهانی تغییر کرده و امروز جبهه مقاومت در این نظم جهانی تاثیر گذار است، تصریح‌کرد: ما باید به کمک جوانان و نوجوانان و تکیه بر سرمایه‌های داخلی ساختار درونی کشورمان را تقویت کنیم و با تبیین درست که وظیفه همه معلمان و علما و مسئولین است به این مهم باید برسیم.

وی در ادامه به روحیه جهاد و شهادت طلبی و امید در بین جوانان مسلمان اشاره کرد و گفت: رمز موفقیت در مقابله با دشمنان روحیه جهاد و شهادت طلبی است .

حجت‌الاسلام فلاح عدم وحدت بین مسئولان را باعث عقب ماندگی در بخش کرگانرود و شهرستان تالش دانست و با اشاره به مشکلات پروژه‌های نیمه کاره بخش کرگانرود و شهرستان تالش، اظهارکرد: علت اصلی این بلاتکلیف ماندن پروژه‌ها عدم حمایت از مدیران و انتصاب‌های سلیقه‌ای مدیران است.

امام جمعه بخش کرگانرود تالش به پیروزی‌های اخیر مقاومت در برابر رژیم کودک‌کش فلسطین و بیداری مردم حق طلب اشاره کرد و افزود: تنها راه پیروزی بر دشمنان مقاومت است.

حجت‌الاسلام فلاح در پایان با اشاره به روز ۱۳ آبان روز دانش‌آموز، این روز را خدمت همه امت اسلامی و دانش‌آموزان و دانشجویان تبریک گفت.

کد خبر 1731746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha