عامل تضعیف امنیت بین‌المللی آمریکاست

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه عامل تضعیف ثبات وامنیت منطقه‌ای و بین‌المللی آمریکاست، گفت: این یک دروغ است که دشمنی آمریکا از زمان تسخیر لانه جاسوسی شده و دشمنی آنها با ما قدمتی دیرینه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خمام، حجت‌الاسلام هادی حبیبی در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان با بیان‌اینکه دولت غاصب صهیونیستی منکر جهانی است، افزود: برای مبارزه با این منکر باید همه دولت‌ها و ملت‌ها بسیج شوند.

امام جمعه خمام با اشاره به اینکه انزجار از رژیم صهیونیستی سرتاسر عالم بلند است، تصریح‌کرد: مجامع بین‌المللی باید در مقابل این جنایت‌ها واکنش نشان دهند.

وی به یوم‌الله 13 آبان اشاره کرد و گفت: این یک دروغ است که دشمنی آمریکا از زمان تسخیر لانه جاسوسی شده و دشمنی آنها با ما قدمتی دیرینه دارد.

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه عامل تضعیف ثبات وامنیت منطقه‌ای و بین‌المللی آمریکاست، ادامه داد: مرگ بر آمریکا مرگ بر سلطه‌گری، تجاوز، دست درازی به حقوق ملت‌ها، اعلام برائت از سیاست‌های شیطانی و مرگ بر غصب و غارت است.

خطیب نماز جمعه خمام، آمریکا را از بزرگترین کشورهای نژادپرست دنیا دانست و خاطرنشان‌کرد: نمونه این نژادپرستی‌ها، کشتار سرخ‌پوست‌هات و پایمال کردن حقوق رنگین‌پوستان است.

وی تصریح‌کرد: قبل ازانقلاب نژادپرستی آمریکایی درایران هم توسط مستشاران آمریکایی در قالب دادن القابی نظیر کاکاسیا، گدا، بوگندو، بدوی و بیابان‌نشین به ایرانیان خودشان را نشان دادند.

حجت‌الاسلام حبیبی به سالگرد شهادت شهیدان آرمان علی‌وردی و روح‌الله عجمیان اشاره کرد و گفت: یک پوسترخیلی جالبی دیدم که نوشته بود:"آرمان و روح‌الله شهید شدند، تا آرمان روح‌الله باقی بماند"». آرمان‌های امام خمینی(ره)، چیزی جزء اهداف و آرمان‌های اسلام نبود.

امام جمعه خمام به عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و افزود: شبکه تونل‌های زیرزمینی مقاومت وحماس باعث وحشت صهیونیست‌ها شده و  ۱۵سال است دنبال یافتن و تخریب این تونل‌ها هستند ولی موفق نمی‌شوند.

کد خبر 1731751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha