دشمن شناسی پیش نیاز حرکت در مسیر استکبارستیزی است

عضو هیئت علمی پژوهشگاه امام صادق(ع) تصریح کرد: برای این که ما در مسیر استکبارستیزی گام های جدی تری برداریم، لازمه اش دشمن شناسی است.

مهدی اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به این که سیزدهم آبان ماه از ایام الله بزرگ ملت ایران است، گفت: تا زمانی که تقابل جریان حق و باطل وجود دارد ما باید در راستای استکبارستیزی بصیرت و هوشیاری خود را افزایش دهیم و نسبت به برنامه ها و طرح های دشمنِ مستکبر، آمادگی لازم را در خود تقویت کنیم.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه امام صادق(ع) افزود: بر این اساس آن چه باید حتماً بدان توجه داشت این است که اگر می خواهیم در مسیر استکبارستیزی موفق باشیم و گام های جدی تری برداریم، باید روی بحث دشمن شناسی کار کنیم.

این مدرس دانشگاه همچنین گفت: ما با تقویت روحیه انقلابی و جهادی خواهیم توانست در برابر مستکبران عالم بایستیم همان طور که در طول این 45 سال با وجود همه سختی ها و فشارها و شرارت ها سرافرازانه ایستاده ایم و از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد:ملت ایران و به خصوص نسل جوان بر اساس باورهای ایمانی و انقلابی خود امروزه به الگویی در جهان در مسیر مبارزه با استکبار تبدیل شده است، کما این که ملت های آزاده دنیا از این مردم انقلابی الهام گرفته و در برابر قطب استکباری ایستاده اند و از حقوق خود دفاع می کنند.

اسلامی همچنین با اشاره به تحولات چندهفته اخیر در فلسطین و ضمن محکومیت جنایات بی سابقه صهیونیست ها در غزه گفت: هر کسی که از مظلوم دفاع کرده و در برابر ظالم می ایستد در جبهه مقابل جریان استکبار جای می گیرد و طبعاً مستکبران عالم علیه او موضع گرفته و با او به دشمنی می پردازند اما این فشارها و دشمنی ها نباید باعث شود که ما کوتاه آمده و به دنبال سازش با دشمن باشیم.

کد خبر 1731765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha