زنگ استکبارستیزی در بیش از 3 هزار مدرسه کهگیلویه و بویراحمد نواخته می شود

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از نواخته شدن زنگ استکبارستیزی همزمان با سراسر کشور در مدارس استان در یوم الله ۱۳ آبان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سید ولی موسوی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و ۳۶ هزار شهید دانش آموز و تبریک روز دانش آموز، گفت:زنگ استکبارستیزی همزمان با سراسر کشور ساعت هشت صبح روز یوم الله ۱۳ آبان ماه در بیش از سه هزار آموزشگاه استان کهگیلویه و بویراحمد به صدا در می آید.

وی افزود: هدف از نواخته شدن این زنگ در مدارس، آشنایی دانش آموزان به اهمیت و وقایع روز۱۳ آبان، مفهوم استکبار و استکبارستیزی، دلیل مبارزه با استکبار و نقش بصیرت و هوشیاری در جلوگیری از اقدامات مستکبرانه و نه گفتن به تحریم های ظالمانه آمریکا از نگاه نسل چهارمی های انقلاب اسلامی است.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ترویج و زنده نگه داشتن روحیه استکبارستیزی در بین نسل های جوان و نوجوان امروزی و انتقال آن به نسل های بعد یک ضرورت است.

موسوی شعار امسال سیزدهم آبان را «نظم نوین جهانی - نسل آرمان» عنوان کرد و گفت: ما مفتخریم نسل جوان و نوجوان ایران اسلامی با تفکر شهید فهمیده آشنا هستند و روحیه استکبارستیزی بین آنان همیشه زنده است.

کد خبر 1731774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha