قاعده انقلاب ایثار و شهادت در مدارس پررنگ تر شده است

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: در مدارس قاعده انقلاب ایثار و شهادت پررنگ تر داده شده است و از آموزش و پرورش مطالبه دارد چنین برنامه هایی بیشتر شکل بگیرد.

حجت الاسلام محمد معلم، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال سعی بر این است دیدگاه دانش آموزی با کودکان مظلوم غزه همسو باشد و اگر دیدگاه این قشر به این سمت سوق یابد بهتر می توانند کودکان غزه را درک کنند.
وی خاطرنشان کرد: امروز دانش آموزان از ایثار و شهادت درس گرفتند و اعتقاد آنان قوی تر شده است و اسراییل نمی تواند با حماس مبارزه زمینی کند به این خاطر زنان و کودکان مظلوم آنان را بی رحمانه زیر بمباران قرار می دهد.
مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان بیان کرد: امروز مردم در حمایت قاطعانه و با اقتدار مردم غزه و فلسطین در راهپیمایی شرکت می کنند و به خاطر قتل، غارت و وحشی گری اسراییل دیگر کسی نمی تواند از آن حمایت کند و مدافع آن باشد.
حجت الاسلام معلم اضافه کرد: دشمن سعی در ناامید کردن مردم دارد و هدفش این است مردم در عرصه های مذهبی، اجتماعی و سیاسی حضور نیابند ولی ملت ایران در خط مقدم است.

کد خبر 1731803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha