حوادث 13 آبان تاثیر ماندگاری در تداوم جریان انقلاب اسلامی داشت

بخشدار مرکزی شیروان گفت: حوادث 13 آبان تاثیر ماندگاری بر شکل گیری و تداوم جریان انقلاب اسلامی داشت.

برات محمد عاشقی، بخشدار مرکزی شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی ضمن گرامیداشت 13 آبان روز دانش آموز اظهارکرد: سیزدهم آبان نقطه تلاقی حوادث تاثیر گذار تاریخ معاصر ایران و نقطه کانونی شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی است که همه از درس های آنان الگو گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: مناسبت های تاریخ ساز " تبعید حضرت امام (ره) و به شهادت رساندن دانش آموزان بی گناه و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان انقلابی"  سه رویداد مهم این روز است که هرکدام تاثیر ماندگاری بر شکل گیری و تداوم جریان انقلاب اسلامی داشته است.

عاشقی ضمن اشاره به هفته بسیج دانش آموزی و یاد و خاطره شهدای دانش آموز به ویژه شهید حسین فهمیده و شهدای مظلوم غزه عنوان کرد: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی عظیم بار دیگر علاوه بر نمایش انسجام و وحدت، در حمایت از نظام مقدس اسلامی و بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب، انزجار و تنفر خود را از اقدامات دشمنان نظام و فریب خوردگان آنان اعلام می کنند.

بخشدار مرکزی شیروان بیان کرد: راهپیمایی 13 آبان متفاوت و گسترده از سایر راهپیمایی ها خواهد بود و نشان خواهد داد که مردم همیشه در صحنه با تمام توان از کیان انقلاب اسلامی دفاع کرده و به احدی اجازه نخواهند داد وحدت و همدلی امت اسلامی را خدشه دار سازد.

عاشقی اضافه کرد: دشمن با برنامه های شوم دست روی نقاط ضعف ایران گذاشته و قصد بزرگنمایی آن را دارد و می خواهد نگاه مصنوعی در ذهن مردم ایجاد کند دریغ از اینکه با کشتارهای وحشیانه اخیر اکثر کشورهای جهان از آنان روی گردان شده اند.

کد خبر 1731812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha