معلمان باید تاریخ ایران اسلامی بر کشور، منطقه و جهان را به دانش آموزان تبیین کنند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: معلمان باید تاریخ ایران اسلامی و تاثیرگذاری انقلاب اسلامی بر کشور، منطقه و جهان را به دانش آموزان تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، رضا ابراهیمی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی، در در آیین نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در هنرستان شهید عسگری ارومیه، گفت:  تقویت روزافزون بصیرت انقلابی در نسل های مختلف ضروری است و دانش آموزان امروز ادامه دهنده راه شهدای ۱۳ آبان در مبارزه با ظلم هستند.

وی افزود: دانش آموزان از پایه های اصلی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بودند و در جنگ تحمیلی نیز نقش چشمگیری داشتند و این قشر به عنوان یکی از موثرترین اقشار جامعه و نقش آفرین در تحولات مختلف، باید امروز در صحنه حضور داشته باشند.

ابراهیمی ادامه داد: معلمان باید تاریخ ایران اسلامی و تاثیرگذاری انقلاب اسلامی بر کشور، منطقه و جهان را به دانش آموزان تبیین کنند.

وی گفت: امروز در خاورمیانه شاهد یک نسل کشی هستیم که‌در مقابل چشمان همگان رخ می دهد و مدعیان حقوق بشر عاملان این جنایت هستند.

معلمان باید تاریخ ایران اسلامی بر کشور، منطقه و جهان را به دانش آموزان تبیین کنند

علی مطهری، مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی، نیز در این مراسم گفت: دانش آموزان باید توجه داشته باشند که دشمن فکر می‌کرد در سال ۱۳۵۷ و بعد از آن با شهادت دانش آموزان و دانشجویان علی الظاهر ما را شکست داده است ولی همه این ها به انقلاب اسلامی و یک پیروزی بزرگ منتهی شد. 

وی گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب برسه موضوع اساسی شامل تربیت و مسوولیت پذیری جوانان و جایگاه علم ، پژوهش و همچنین خودسازی و تمدن سازی تاکید شده که ما باید همگان بر این امور اهتمام داشته باشیم.

گفتنی است؛ بعد از نواخته شدن زنگ، چمن مصنوعی هنرستان شهید عسگری ارومیه نیز با حضور مسوولان به بهره برداری رسید.

کد خبر 1731853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha