اگر آمریکا جلوی سگ وحشی خود اسراییل را نگیرد، ارتش بزرگ امت اسلامی تشکیل می شود

نماینده ولی فقیه و رییس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: آمریکا و نظام سلطه جلوی سگ وحشی خودشان را نگیرند و حملات ادامه داشته باشد ارتش بزرگ امت اسلامی تشکیل می شود و اسراییل جنایتکار را از صفحه روزگار حذف خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ضیاءالدین آقاجان‌پور، نماینده ولی فقیه و رییس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، صبح امروز، در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان که در با حضور پرشور مردم ولایت مدار استان برگزار شد، گفت: یکی از هداف بزرگ تجمع امروز بیزاری از ظالمان، مستکبران و زورگویان و حمایت از ملت مظلوم غزه و فلسطین است.

وی افزود: امروز روز ۱۳ آبان که به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفت و در سال ۱۳۴۳ رهبر نهضت اسلامی خضرت آیت الله العظمی امام خمینی (رض) تبعید شد و علت اینکه چرا تبیعد شد چی بود؟ برای اینکه امام در مقابل زورگویان نظام سلطه ایستادگی کرد و در آن زمان که آمریکایی ها به مهره وابسته خودشان محمدرضا پهلوی گفته بود که قانون کاپیتولاسیون در کشور به تصویب برسد این قانون یعنی اینکه اتباع آمریکایی که در ایران بودند هر جرم و جنایاتی  بکنند ایران نمی تواند آن ها را بازخواست کند.

این مسئول ادامه داد: امام فرمودند؛ « اسلام به ما اجازه نمی دهد که زیر بار زورگویی این ها برویم و اسلام و قرآن اجازه نمی دهد که درمقمابل دشمنان تحقیر بشویم و همچنین قرآن می فرماید خداوند هرگز اجازه سلطه بیگانان را نسبت به امت اسلامی نمی دهد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ضیاءالدین آقاجان‌پور گفت: در سال ۵۷ که دانش آموزان در اعتراض به نوکری خاندان پهلوی به میدان آمدند و به رگبار گلوله بسته شدند، انقلاب اسلامی به پیروز ی رسید و در آن زمان نظان ۲۵۰۰ ساله سرنگون شد.

وی گفت: بعضی افراد سوال می کنند چرا دانشجویان پیرو خط امام لانه جاسوسی را تسخیر کردند؟و بعضی ها می گوید از زمانی که تسخیر کردیم رابطه آموریکا با ایران مخدوشی شد؟ باید جواب داد؛ نه، دشمنی آمریکا با ایران سابقه طولانی دارد و این خشم مملو شده مردم ایران بود که آمدند لانه جاسوسی را تسخیر کردند و اسناد خیانت رو شد.

نماینده ولی فقیه و رییس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: آمریکا نه در ایران بلکه در کشورهای دنیا جنایت های زیادی را انجام داده است و اساس و ماهیت آمریکا،  جنایت، خونریزی و آدم کشی است.

وی گفت: زمانیکه آمریکا تاسیس شد این افراد در سرزمینی حضور پیدا کردند که ۱۰۰ میلیون نفر از آمریکایی را کشتند و غارت کردند و خانه ها را آتش زدند و در آنجا حکومت تشکیل دادند و در کشورهای عراق، افغانستان، کره و در ایران جناتیاتی که انجام داد و در کشور ما هواپیمای مسافربری را روی دریای خلیج فارس زدندو خون مردم بی گناه را ریختند.

ماهیت اسراییل، آدم کشی است

وی افزود: ماهیت اسراییل،هم مثل آمریکا آدم کشی و تجاوز است و  ۷۵ سال قبل آمدند و مردم فلطسین را ازخانه خود بیرون کردند و مردمی که به ناحق رانده شدند و امت اسلامی چه کردند؟؟ کاری نکردند.

این مسئول ادامه داد: جوانانی که امروز در این اجتماع و راهپیمایی شرکت کردید، امروز روز آزمون است و  این روزا که جلو چشم ما مردم مسلمان غزه و فلطسین زیربار موشک باران دشمنان هستند و سرمداران نظام سلطه بجای اینکه جلوی آدم کشی اسراییل را بگیرند، کنار آن ایستاندند.

وی گفت: امروز در این جنایات ها سران کشورهای اسلامی چه می کنند؟ امام فرمود؛ اگر مسلمانان هر کدام یک سطل آب بگیرند و بریزند سمت اسراییل، اسراییل را آب می برد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ضیاءالدین آقاجان‌پور ادامه داد: راه تمام این ها قوی شدن و استقامت است و حتی برخی از افراد می گویند راه تمامی این جنایات ها سازش است، ولی اینطور نیست.

وی گفت: منطق اسلام و قرآن در دو جمله خلاصه می شود ما به کسی ظلم و ستم نمیکنیم  و زیر بار ظلم و ستم ظالم و مستکبران هم نمی‌رویم و امروز ایران اسلامی و نیروهای مسلح در اوج اقتدار هستند و این ها بوسیله دانشمندان و جوانان انقلابی در وزارت دفاع اتفاق افتاده است.

این مسئول گفت: الان ما به جایی رسیدیم که دشمن اگر غلط اضافی بکند با خاک یکسان می کنیم  و  امروز هم اعلام می کنیم اگر آمریکا و نظام سلطه جلوی سگ وحشی خودشان را نگیرند و حملات ادامه داشته باشد ارتش بزرگ امت اسلامی تشکیل می شود و اسراییل جنایتکار را از صفحه روزگار حذف خواهند کرد.

وی در پایان سخنان خود افزود: روزی خواهد رسید که قدس شریف آزاد می شود  و همه ما در بیت المقدس انشالله بزودی نماز می خوانیم و آن روز نزدیک است.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم بیانیه ای جهت تجدید با آرمان های انقلاب و حمایت از مردم مظلوم فلسطین قرائت شد.

کد خبر 1731860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha