۱۳ آبان، روز پایداری در مقابل استکبار است

سردار الهی ۱۳ آبان را روز پایداری در مقابل استکبار عنوان کرد و گفت: امروز با فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین و مقابله با استکبار اعلام می کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سردار یحیی الهی، امروز(۱۳ آبان)،  در حاشیه برگزاریراهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در جمع خبرنگاران با اشاره به گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و اشاره به حوادث خونین فلسطین، اظهارداشت: کشتار گسترده کودکان، زنان و انسان‌های بی‌پناه توسط  رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی قلب هر انسان آزاده و آزادی‌خواه را در گوشه گوشه جهان علیه این جنایات ددمنشانه به درد آورده است.

فرمانده انتظامی لرستان افزود: ایران اسلامی باید با اقتدار به آرمان‌های خود در جهت استکبارستیزی و حمایت از مردم مظلوم در سراسر جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین ادامه دهد.

وی به حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز اشاره و بیان کرد: امروز مردم لرستان با حضور حماسی خود و با شکوه‌تر از گذشته در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شرکت کرده‌اند.

سردار الهی عنوان کرد: با توجه به شرایط موجود و جنایت‌های رژیم غاصب اسرائیل و آمریکای جنایتکار، مردم لرستان همزمان با سراسر کشور حمایت خود را از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین با سر دادن شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» اعلام می‌کنند.

وی ۱۳ آبان را یکی از روزهای عزت، سربلندی و پایداری در مقابل استکبار بیان کرد و گفت: با حضور در راهپیمایی امروز جنایت‌های رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی با همدستی آمریکای جنایتکار را محکوم می‌کنیم.

کد خبر 1731861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha