حضور حماسی مازندرانی ها در راهپیمایی ۱۳آبان حقارت استکبار در برابر مکتب اسلام را تصویر کرد

حضور انقلابی مردم با غیرت مازندران در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر حقارت آمریکا در برابر پیروان مکتب اسلام را به نمایش گذاشت و نشان داد که مردم ما استوارتر از همیشه در صحنه حاضرند.

خبرگزاری شبستان- مازندران- مریم نظری/مردم مسلمان و انقلابی مازندران امروز در ۱۳ آبان ماه همزمان با مردم با غیرت سراسر ایران اسلامی با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان، پاسخی دشمن‌شکن به جنایات ضدبشری اسرائیل دادند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران، مسیرهای راهپیمائی یوم‌الله ۱۳ آبان ۱۴۰۲ در شهرها، مراکز بخش‌ها و روستاهای استان مازندران را مشخص و مردم انقلابی، مومن و ولایتمدار مازندران همیشه قهرمان و استوار در مسیرهای ۴۸ گانه، راهپیمایی ۱۳ آبان را در سراسر استان مازندران با شکوه خاص برگزار کردند.
بزرگداشت ۱۳ آبان که از سوی حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، انقلاب دوم نام گرفت؛ بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد و امسال با توجه به هجمه های بالایی که به مردم بی گناه فلسطین و غزه وارد شده و به شهادت رسیدن کودکان و فرزندان غزه مردم مازندران با حضور گسترده خود خط بطلانی بر یاوه گویی دشمنان کشیده و وحدت اسلامی و حمایت از مظلومان جهان را به نمایش کشیدند.

حضور حماسی مازندرانی ها در راهپیمایی 13آبان حقارت استکبار در برابر مکتب اسلام را تصویر کرد


مردم مازندران در این راهپیمایی با خلق حماسه‌ای جدید، اراده، انسجام و وحدت خود را بار دیگر به نمایش گذاشتند.
 
* حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان صدای رسای مردم ایران در دفاع از مظلومان جهان است

علی اصغر میرزایی فرماندار بهشهر  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: امروز مردم با صدای رسا و حضور  خود از امام راحل، ولایت فقیه، نظام و آرمان‌های انقلاب به خوبی حمایت کردند.
وی گفت: این حضور مشت محکمی بر دهان بدخواهان نظام و مستکبرین جهان بوده است و مردم نشان دادند که همواره پای انقلاب، ارزش ها، ولایت و دفاع از مظلومان جهان ایستاده اند.

حضور حماسی مازندرانی ها در راهپیمایی 13آبان حقارت استکبار در برابر مکتب اسلام را تصویر کرد


وی افزود: حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان صدای رسای مردم ایران در دفاع از مظلومان جهان است و بار دیگر قدرت ایران اسلامی به جهان نشان داده شد.

* ۱۳ آبان‌ ‌حماسه سترگ مردم در کنار دانش‌آموزان و فرهنگیان
اسماعیل روحی- مدیر آموزش و پرورش گلوگاه هم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند: «سیزده آبان فروریختن هیمنه‌ سلطه‌ آمریکائی و استکبار آمریکائی در ایران و در جهان بود» به خبرنگار شبستان گفت: حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و استکبارستیزی شهرستان گلوگاه سردادن شعار وحدت، استقلال‌طلبی و عزت خواهی و حمایت از دانش‌آموزان مظلوم غزه بوده است.
وی افزود:  مردم‌گلوگاه همگام با دانش آموزان امروز در ۱۳ آبان، هم‌صدا با هم‌میهنانمان در سراسر ایران اسلامی، حماسه سترگ دیگری رقم زدند و فرهنگیان و دانش‌آموزان شهرستان گلوگاه بار دیگر انزجار خود را از استکبار جهانی در راس آمریکای جنایتکار و رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی به گوش جهانیان رساندند.

* همدستی استکبار جهانی برای تضعیف پایه های وحدت و همبستگی راه به جایی نمی برد
یوسفی از دانش آموزان شرکت کننده در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ در شرق مازندران  به خبرنگار شبستان گفت: امروز آمدیم تا بار دیگر افلام کنیم که هستیم و از مظلوم دفاع می کنیم.

حضور حماسی مازندرانی ها در راهپیمایی 13آبان حقارت استکبار در برابر مکتب اسلام را تصویر کرد


وی افزود: امروز ما دانش آموزان خروش همگانی علیه استکبار راه انداختیم تا اعلام‌کنیم که اسراییل دست از کودک کشی در غزه بر دارد و بداند که همدستی استکبار جهانی برای تضعیف پایه های وحدت و همبستگی راه به جایی نمی برد.

* خروش همگانی علیه استکبار ریشه در مظلوم خواهی ملت ما دارد
الیاس جمشیدی کوهساری -بخشدار مرکزی نکا هم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: یوم الله ۱۳ آبان روزملی مبارزه با استکبار جهانی؛ روز تسخیر لانه جاسوسی، سالروز تبعید حضرت امام خمینی(ره) و روز دانش‌آموز از حماسه‌های بزرگ ملت ایران در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی است.  

حضور حماسی مازندرانی ها در راهپیمایی 13آبان حقارت استکبار در برابر مکتب اسلام را تصویر کرد


وی افزود: در سیزدهم آبان ماه سال ۱۳۵۸ دانشجویان انقلابی درحمایت از دانش آموزان شهید با تسخیرلانه جاسوسی انقلابی بزرگ را رقم زدند و ما امروز در روز مبارزه با استکبار جهانی، بار دیگر با مشت های گره زده و فریاد هایمان باآرمان های حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید بیعت خواهیم کرد.
جمشیدی یادآور شد: خروش همگانی مردم علیه استکبار در ۱۳ آبان  هیمنه آمریکا و استکبار را به هم خواهد ریخت و بار دیگر وحدت و حمایت از مظلومان جهان ای آن اسلامی را به رخ جهانیان کشانده است.

کد خبر 1731872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha