برپایی راهپیمایی ۱۳ آبان در اراک/ خروش ملت بر علیه استکبار

راهپیمایی ۱۳ آبان، امروز همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی و شهر اراک با حضور گسترده مردم مومن و انقلابی شهر اراک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، امروز شنبه ۱۳ آبان از ساعات اولیه صبح شاهد حضور و تجمع گسترده مردم اراک در میدان شهدای این شهر بودیم که به منظور گرامیداست این روز بزرگ در تقویم ایران اسلامی به خیابان ها آمدند تا بار دیگر با حضور خود خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی نشان داده و مشت محکمی بر دهان دشمنان بکوند.

امروز شهر اراک و استان مرکزی حال و هوای دیگری داشت و مردم مومن و انقلابی این شهر از پیر و جوان و زن و مرد با تجمع در میدان شهدای شهر اراک روز دانش آموزان و یاد و خاطره شهدای دانش آموز و دانشجو را گرامی داشتند.

 در راهپیمایی امروز شهر اراک سردار جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میهمان مردم استان مرکزی بود که با حضور خود در کنار مردم روز ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی را گرامی داشتند.

برپایی راهپیمایی ۱۳ آبان در اراک/ خروش ملت بر علیه استکبار

در این تجمع شرکت کنندگان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر صهیونیست، مرگ بر منافق، دست خدا با ملته تا پیرو ولایته، تجلی بصیرت اطاعت از ولایت، ما همه سرباز توییم خامنه‌ای گوش به فرمان توییم خامنه‌ای، ای رهبر آزاده‌ آماده‌ایم، آماده بار دیگر ولایتمداری و عشق به نظام را به جهانیان نشان دادند.

جوانان و نوجوانان با در دست نوشته‌ها و تمثال امام راحل، شهدا، امام شهدا و مقام معظم رهبری و سربندهای الله اکبر، یا زهرا(س) و یا حسین(ع) حمایت خود را از ارزش های انقلابی و اسلامی و همچنین مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

برپایی راهپیمایی ۱۳ آبان در اراک/ خروش ملت بر علیه استکبار

اجرای برنامه های فرهنگی در تجمع مردم اراک در میدان شهدا و همچنین مسیر راهپیمایی از دیگر برنامه های این روز بود، همچنین جشن بزرگ «ایران قوی» نیز در میدان شهدا برگزار شد.

در این مراسم شرکت کنندگان پس از تجمع راهپیمایی را آغاز کردند و با عبور از خیابان‌های محسنی، شیخ فضل‌الله نوری وارد میدان سرداران شده و برای استماع سخنرانی و قطعنامه وارد مصلی بیت‌المقدس این شهر می‌شوند.

کد خبر 1731881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha