پیروزی ملت فلسطین و از بین رفتن رژیم صهیونیستی نزدیک است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: استکبار جهانی این روزها در حمایت از اسرائیل غاصب خون و خونریزی در غزه به راه انداخته که به یاری خداوند پیروزی ملت فلسطین و از بین رفتن رژیم صهیونیستی نزدیک است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به مناسبت یوم الله 13 آبان زنگ استکبار ستیزی با حضور معاون امور مجلس رئیس جمهور و استاندار کهگیلویه وبویراحمد و جمعی از مدیران استانی در مدرسه زینبیه یاسوج به نیابت از همه مدارس این استان نواخته شد.

سید علی احمدزاده امروز (۱۳ آبان ماه) در این آئین، گفت: ۱۳ آبان سال‌های ۱۳۴۳ سخنان کوبنده و تاریخی حضرت امام (ره) موجب شد تا رژیم پهلوی تصمیم به تبعید ایشان بگیرد و حضرت امام به ترکیه تبعید شد.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد به شهادت رسیدن دانش‌آموزان پیرو خط امام و همچنین تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۵۷ و ۵۸ موجب شد تا ۱۳ آبان یک روز مهم در تاریخ انقلاب اسلامی ایران باشد.


وی افزود: ظلم و ستم استکبار جهانی در حق ملت ایران و سایر کشورهای مسلمان ادامه دارد که می‌طلبد دانش‌آموزان در راستای تقویت روحیه ظلم ستیزی با ظلم و استبداد آمریکا آشنا شوند.


احمدزاده بیان کرد: در راستای آشنایی نسل جوان و نوجوان برگزاری چنین مجالسی در مدارس ضروری است تا نوجوانان و جوانان در راستای استکبارستیزی در صحنه باشند.


وی با تبریک روز دانش‌آموز گفت: دانشجویان پیرو خط امام با تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸ ضربه مهلکی بر استکبار جهانی وارد کردند.


استاندار عنوان کرد: استکبار جهانی این روزها در حمایت از اسرائیل غاصب خون و خونریزی در غزه راه انداخته است که به یاری خداوند پیروزی ملت فلسطین و از بین رفتن رژیم صهیونیستی نزدیک است و شاهد جشن امت اسلامی بر استکبار و هم پیمانانش باشیم.

کد خبر 1731883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha