اعلام انزجار زنجانی ها از جنایات اسرائیل غاصب در راهپیمایی ۱۳ آبان

مردم همیشه در صحنه زنجان با شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر شیطان بزرگ، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و...» در راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان، انزجار خود را از استکبار جهانی و رژیم اسرائیل فریاد زدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر زنجان همزمان با سراسر کشور از چهارراه امیرکبیر آغاز و با حضور گسترده اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه تا میدان انقلاب و این شهر ادامه یافت.

مردم زنجان با شعارهای همیشگی«مرگ بر آمریکا، مرگ بر شیطان بزرگ، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و...» ۱۳ آبان روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشتند.

اعلام انزجار زنجانی ها از جنایات اسرائیل غاصب در راهپیمایی ۱۳ آبان

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به عنوان سخنران این مراسم از ۱۳ آبان به عنوان یکی از روزهای حساس در تاریخ ملت ایران نام برد و گفت: این روز در مقاطع مختلف سرمنشاء حرکت های سرنوشت ساز در این کشور شده است.

قاضی زاده هاشمی به پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز توطئه های استکبار جهانی در ایران اشاره کرد و گفت: این توطئه ها در اوایل انقلاب در تحرکات تجزیه طلبانه که رد پای جاسوسان آمریکا پیدا بود، آغاز شد.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۳ آبان گفت: این روز یادآور سه واقعه مهم تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، به شهادت رسیدن دانش آموزان توسط رژیم پهلوی و تبعید امام راحل بود.

معاون رئیس جمهور با یادآوری اینکه در انقلاب دوم به تعبیر امام (ره) در ۱۳ آبان، تسخیر لانه جاسوسی به وقوع پیوست، اضافه کرد: امروز دایره استکبارستیزی از مرزهای ایران خارج شده است و بسیاری از ملت ها و دولت ها بیدار شده اند.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه امروز افکار عمومی در جوامع مختلف علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی سنگین شده است، اضافه کرد: تبدیل ایران به قدرت جدید جهانی به مدد فرهنگ انقلاب اسلامی و ایثارگری شهدایی است که در این مسیر خون دادند و راه رشد کشور در ادامه راه شهداست‌.

کد خبر 1731890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha