راهپیمایی استکبار ستیز ۱۳ آبان در آبادان و خرمشهر برگزار شد

طی آئینی همزمان با سراسر کشور راهپیمایی دشمن شکن ۱۳ آبان با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم از جمله دانشجویان و دانش آموزان در آبادان و خرمشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، پیش از ظهر امروز (شنبه ۱۳ آبان ماه) اقشار مختلف مردم آبادان از جمله دانشجویان و دانش آموز همزمان با سراسر در راهپیمایی ضد استکباری روز ۱۳ آبان حضور یافتند.

شرکت کنندگان در این آئین با سر دادن شعارهای ضد استکباری و دشمن شکن خشم و انزجار خود را نسبت به سیاست‌های شیطان بزرگ آمریکا و کشورهای غربی اعلام کردند.

همچنین مردم انقلابی آبادان و خرمشهر در این مراسم با شکوه، شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فتنه‌گر، ما همه سرباز توئیم خامنه‌ای گوش به فرمان توئیم خامنه‌ای، ای رهبر آزاده‌ آماده‌ایم آماده، دست خدا بر سر ماست خامنه‌ای رهبر ماست و خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، باری دیگر نشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و عناصر فتنه زدند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان ضمن تجدید میثاق با رعبر معظم انقلاب و آرمان های امام راحل و شهدا، عشق و علاقه خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به منصه ظهور گذاردند.

اقشار مختلف مردم ولایتمدار و انقلابی آبادان و خرمشهر با حمایت از ملت مظلوم غزه و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی، با در دست داشتن پرچم فلسطین و سردادن شعار مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را از این رژیم منفور غاصب و کودکش به نمایش گذاشتند.

«حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی» در این آئین، حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان نمایش اقتدار ایران اسلامی به جهانیان دانست و اظهار کرد: امروز نفرین و نفرت ایران اسلامی نثار آمریکا و رژیم کودکش صهیونیستی شد.

امام جمعه آبادان، افزود: شاهکار حضرت امام راحل اعتراض به قانون صیانت قضایی اتباع آمریکایی در ایران بود که توسط مجلس در سال ۱۳۴۳ به تصویب رسید و امام خمینی(ره) با اعتراض و فریاد خود ملت را بیدار کرد.

وی با بیان اینکه عزت، استقلال و اقتدار ایران اسلامی با بهای بسیار سنگینی به دست آمده است، تصریح کرد: سرنوشت اسرائیل همانند شاه خواهد بود و پیروزی رزمندگان فلسطینی نزدیک است.

حجت‌الاسلام غبیشاوی، تاکید مرد: ملت عاشورایی و تربیت شده مکتب هیهات منا الذله حسینی که درس معرفت و دشمن‌شناسی انقلابی را فراگرفته، هیچ گاه در برابر استکبار و ظلم سر خم نمی‌کند.

وی به برنامه‌های تبلیغاتی خبیث آمریکا برای دانش آموزان اشاره کرد و ابراز داشت: از آنجایی که این قشر پیرو امام و شهدا هستند تمام نقشه دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

انتهای پیام 

کد خبر 1731899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha