مقاومت رمز اقتدار ملت ایران و الگوی جهان اسلام است

حجت الاسلام سعیدی مقاومت را رمز موفقیت ملت ایران عنوان کرد و گفت: امروز مقاومت رمز اقتدار ایران اسلامی و به عنوان یک الگو در جاهان اسلام مورد توجه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام علی سعیدی، امروز(۱۳ آبان)، در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در خرم آباد، اظهار داشت: ۱۳ آبان سال ۴۲ در حقیقت آغاز انقلاب اسلامی است و با سخنرانی امام راحل سرانجام موجب تبعید به ترکیه شد و یادآور شهادت تعدادی از دانش آموزان و دانشجویان جلوی دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی بود.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا افزود: اسرائیل مولود آمریکا است و با هدف جلوگیری از ایجاد اتحاد در جهان اسلام شکل گرفته‌است.

وی با بیان اینکه اسرائیل به گفته کندی، سی‌وپنجمین رئیس‌جمهور آمریکا، برای رسیدن به منافع آمریکا در منطقۀ خاورمیانه ایجاد شده‌است، عنوان کرد: پس از جنگ جهانی دوم اروپا ضربه سنگینی خورده بود و آمریکا قدرت بلامنازع شده بود و برای حل مشکل اروپا و برطرف کردن نیاز خود، رژیم صهیونیستی را به عنوان یک رژیم ضد دینی در قلب منطقه خاورمیانه به وجود آورد.

وی ادامه داد: اسرائیل با هدف جلوگیری از ایجاد اتحاد در جهان اسلام و تسلط بر جریان انرژی و نفت خاورمیانه شکل گرفته است.

حجت الاسلام سعیدی دربخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه طی ۴۵ سال اخیر آمریکا اقداماتی علیه ملت ایران همچون طرح ناامنی در مناطق یعنی ایجاد جنگ نیمه‌سخت، تحریم و محاصره، راه‌اندازی جنگ علیه ایران، حمله به طبس، حمایت از جریان فتنه، طرح اغتشاشات به قصد براندازی و اختلال در مسئله هسته‌ای انجام داده است، گفت: ملت ایران ۴۵ سال است با مدیریت جنگ تحمیلی، مقابله با کودتا، مقابله و کنترل فتنه‌ها، مقابله با تحریم و محاصره، مقابله با اغتشاشات و ناآرامی‌ها ایستاده و پیروز است.

وی با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی به قدرت دست پیدا کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: قدرت انسجام ملی تحت فرمان رهبری، قدرت دفاع، قدرت انرژی نفت و گاز و قدرت منطقه‌ای از جمله عوامل اقتدار ایران است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در ادامه با اشاره به مقاومت رزمندگان فلسطین، یادآور شد: حماس با طوفان‌الاقصی توانست قدرت اطلاعاتی، ارتش، حمایت‌های خارجی و قدرت ترس و هراس که از عوامل قدرت رژیم صهیونیستی بودند را شکست دهد.

حجت الاسلام سعیدی بیان کرد: امروز رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط به سر می‌برد و ساکنان سرزمین اشغالی در ترس و وحشت هستند.

کد خبر 1731903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha