استکبار ستیزی و تلاش افسران جنگ نرم برای خدشه‌دار نشدن اصل اصیل انقلاب

حجت الاسلام تدینی با بیان اینکه اگر استکبار ستیزی را از انقلاب بگیریم چیزی از انقلاب اسلامی باقی نمی ماند، گفت: افسران جنگ نرم باید هوشیارانه تلاش کنند تا اصل اصیل انقلاب که استکبار ستیزی است خدشه دار نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام تدینی _مدیرکل اوقاف گیلان امروز(شنبه، ۱۳ آبان) در مراسمی که در مسجد جامع شهرستان سیاهکل برگزار شد با اشاره به سه حادثه مهم ۱۳ آبان در سال های ۴۳، ۵۷ و ۵۸ اظهار کرد: حادثه اول بعد از تصویب قانون مصونیت قضایی بود که اعتراض امام خمینی و سپس دستگیری و ۱۵ سال تبعید ایشان را منجر شد و حادثه دیگر به شهادت رساندن دانش آموزان توسط رژیم پهلوی و دیگری تسخیر لانه جاسوسی در چنین روزی بود.  

وی با بیان اینکه خون دانش آموزان باعث شکوفایی انقلاب شد افزود: همچنین حرکت دانشجویان پیرو خط امام به حدی مهم بود که امام از آن به عنوان انقلاب دوم تعبیر و حتی آنرا بزرگتر از انقلاب اول یاد کرد.

حجت الاسلام تدینی با بیان اینکه ۱۳ آبان قدرت و هیمنه دشمن را از بین برد و آمریکا از همین عصبانی شد تصریح کرد: اگر استکبار ستیزی را از انقلاب بگیریم چیزی از انقلاب اسلامی باقی نمی ماند.

وی اذعان کرد: حاج قاسم سلیمانی کسی بود که هسته های مقاومت را در کشور های اسلامی شکل داد و اتحاد هسته های مقاومت در غزه نشان داد و دیدید جوانان فلسطین با دست خالی به رژیم صهیونیستی ضربه زدند و نشان دادند هیبت دشمن پوشالی است و در جریان مقاومت تاثیری ندارد.  

حجت الاسلام تدینی با تاکید بر اینکه مدیران باید به نقش نوجوانان و جوانان بیشتر اهمیت دهند ادامه داد: رمز موفقیت در ۱۳ آبان ایستادگی و مقاومت مردم بود و تا این استقامت و صبر باشد وعده الهی محقق خواهد شد.  

 وی همچنین با اشاره به اسناد لانه جاسوسی بیان کرد: نفوذ از گذشته وجود داشته و کار دشمن همیشه دشمنی است ازین رو باید هوشیار باشیم که تلاش دشمن باعث ناامیدی مردم و ناکارآمد نشان دادن نظام نشوند.

حجت الاسلام تدینی ایمان و اتحاد ملت های مسلمان را شرط برخورداری از نصرت الهی دانست و اظهار کرد: زنده شدن وجدان های بیدار در سراسر دنیا روز به روز افول آمریکا و اسرائیل را سریعتر خواهد کرد.

 حجت الاسلام تدینی در ادامه با تاکید بر اینکه اتاق فکر دشمن همواره در حال توطئه است افزود: افسران جنگ نرم باید هوشیارانه تلاش کنند تا اصل اصیل انقلاب که استکبار ستیزی است خدشه دار نشود.

استکبار ستیزی و تلاش افسران جنگ نرم برای خدشه‌دار نشدن اصل اصیل انقلاب

کد خبر 1731939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha