برنامه های حرم حضرت معصومه (س) در هفته جاری تشریح شد

برنامه های حرم حضرت معصومه (س) در هفته جاری از سوی روابط‌ عمومی و تبلیغات این آستان مقدس اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، برنامه های حرم مطهر حضرت معصومه (س)، از سوی روابط‌عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه (س) اعلام شد.

 بر اساس این گزارش نیایش صبحگاهی حرم مطهر حضرت معصومه (س) تا سه‌شنبه با قرائت دعای عهد، چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اصغر ظهیری، پنجشنبه با قرائت زیارت عاشورا توسط جواد برزگر و جمعه نیز با سخنرانی و قرائت دعای ندبه توسط حجت‌الاسلام سید علی طباطبایی‌نژاد دنبال می‌شود.

 مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر حضرت معصومه (س) یکشنبه و دوشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام حسین عباسی تربتی، سه‌شنبه و چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام شاهرودی، و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام رضا علیپور برگزار می‌شود.

 مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر از امروز شنبه تا سه‌شنبه به ترتیب با سخنرانی حجج‌اسلام نوراللهی، ناصر خلج، محمدعلی عدالت و علی زینتی، چهارشنبه با روایتگری شهدا توسط علیرضا میرجلیلی، پنجشنبه در قالب محفل انس با قران کریم و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدرضا فؤادیان و قرائت زیارت آل یاسین توسط جباری برگزار می‌شود.

 مراسم شب‌های حرم مطهر حضرت معصومه (س)، از امروز تا چهارشنبه به ترتیب با سخنرانی حجج‌اسلام‌والمسلمین سید علیرضا تراشیون، حبیب‌الله فرحزاد، سیدحسین حسینی قمی، سیدحسین مؤمنی و ناصر رفیعی، پنجشنبه با سخنرانی آیت‌الله تحریری و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدمهدی ماندگاری برگزار خواهد شد.

 بر اساس اعلام روابط‌عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه (س) پنجشنبه ‌شب دعای کمیل با نوای علی مالکی و زیارت جامعه کبیره با نوای حجت‌الاسلام ناصر شهیدی قرائت می‌شود.

کد خبر 1731960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha