دانش آموزان برای آینده کشور بر توان علمی و بصیرتی خود بیفزایند

امیر دریادار سیاری با بیان اینکه آینده متعلق به نسل جدید است، گفت: دانش آموزان برای آینده کشور بر توان علمی و بصیرتی خود بیفزایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، امیر دریادار «حبیب الله سیاری» امروز در سخنرانی راهپیمایی ۱۳ ابان اصفهان در میدان نقش جهان با اشاره به رویکرد استکبار جهانی و لزوم حفظ روحیه استکبار ستیزی اظهارداشت: روحیه استکبار ستیزی در بین ملت ایران نهفته و جز ارکان اعتقادی آنان است و هیچ گاه زیر بار ظلم و ستم و تسلیم در برابر بیگانگان نمی روند.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه روحیه استقلال طالبی و مبارزه با ظلم در بین دانش آموزان و نسل جدید وجود دارد، افزود: دانش آموزان امروز کشورمان مثل حماسه سازان سال ۵۷ زیر بار ظلم نخواهند رفت.

وی ادامه داد: ملت ایران با تقدیم شهدا و ایستادگی و مقاومت مخالف ظلم و ستم بوده اند و هیچ گاه منفعت طلبان را مورد توجه و ارزش قرار نمی دهند و با شجاعت در برابر دشمن می ایستند.

دانش آموزان برای آینده کشور بر توان علمی و بصیرتی خود بیفزایند

توسعه کشور به دست نسل جدید

امیر دریادار سیاری، با بیان اینکه آینده متعلق به نسل جدید است، گفت: جوانان و نوجوانان امروز با کسب علم و دانش و شناخت واقعیت ها مسیر حق را ادامه خواهند داد و مثل شهدای دانش آموز و دانشجو برای این کشور تلاش می کنند.

وی به دانش آموزان توصیه کرد برای آینده کشور بر توان علمی و بصیرتی خود بیفزایند و بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پیش برروند.

معاون هماهنگ کننده ارتش خاطرنشان کرد: نیروی انسانی سرمایه هر کشور است و باید آن را حفظ کرد تا مایه پپیشرفت کشور بشوند.

 وی حفظ روحیه انقلابی و استکبار ستیزی، مبارزه با دشمن و ایستادگی و مقاومت را از لازمه های تعالی خواند و اذعان داشت: نباید اجازه دهیم خون شهدا پایمال شود.

دانش آموزان برای آینده کشور بر توان علمی و بصیرتی خود بیفزایند

حکومت استکبار جهانی با روحیه منفعت و سلطه طلبی

امیر دریادار سیاری، در بخشی از سخنان خود به تشریح موضوع استعمار پرداخت و اظهارکرد: اسکتبار روحیه منفعت و سلطه طلبی دارد و هیچ گاه نمی خواهد دیگران پیشرفت کنند.

وی ادامه داد: استکبار جهانی با چنین روحیه ای به دنیا ظلم می کند و از راه غیر مشروع به دنبال رسیدن به اهداف خود است که در جنگ و نبردها این موضوع را می بینیم.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه استکبار از پیشرفت دیگر کشورها هرسان می شود، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و پیشرفت های آن مایه وحشت دشمنان شده و همواره آنان علیه این نظام توطئه کرده اند.

وی اضافه کرد: دولت های ظالم جهان از جمله اسرائیل و آمریکا با سلطه بر دنیا اهداف و برنامه های خود را دنبال می کنند و آنچه غیر مشروع بوده برای اهداف آنان مشروع می شود.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآورشد: روحیه استکباری در درون کشور هم وجود دارد که برخی منفعت طلبانه اهداف خود را دنبال می کنند و به دیگران ظلم روا می دارند.

وی با بیان اینکه ملت ایران روحیه استکبار ستیزی دارند، خاطرنشان کرد: همین ویژگی عامل حفظ و حراست اعتقادات شده و نگذاشته تا منافع عمومی از بین برود.

دانش آموزان برای آینده کشور بر توان علمی و بصیرتی خود بیفزایند

کد خبر 1731974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha