طرح « کاشت درخت زیتون» در مساجد البرز با هدف روحیه بخشی به کودکان فلسطین اجرا می شود

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت مبارزه با استکبار جهانی گفت: طرح کاشت درخت زیتون و هدیه آن به آینده کودکان فلسطین از جمله طرح هایی است که با هدف روحیه بخشی به مردم غزه و استکبارستیزی با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد برپا می شود.

حجت الاسلام کاظم شکری با اشاره به اهمیت استکبارستیزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: استکبار جهانی به سرکردگی اسرائیل جنایت عظیمی را در غزه با کشتار کودکان بی گناه و بمباران بیمارستان ها به راه انداخته است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: سرزمین فلسطین بهره مند از درختان زیتون بود که با تصرف اسرائیل بسیاری از این نماد مردم و ساکنان آنان از بین رفت.

به گفته وی، درختان زیتون نماد صلح، مقاومت، سرسبزی و زندگی مردم فلسطین است که در سرزمین ابراهیم خلیل همواره وجود داشته است و امروز کانون های فرهنگی هنری مساجد همگام با یکدیگر نسبت به کاشت آن اهتمام می کنند.

وی با اشاره به همراهی ظرفیت بی نظیر فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد با کودکان فلسطین بیان کرد: نهال درخت زیتون با هدف روحیه افزایی کودکان فلسطین در سطح مساجد استان البرز کاشته می شود.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: علاقمندان حوزه کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با مراجعه به سایت نهضت درخت، درخت اهدایی خود را با هدف حفظ وحدت و انسجام و ایجاد وحشت میان بدخواهان و استکبار ثبت می کنند.
 

کد خبر 1732078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha