طوفان الاقصی نتیجه استقلال و خودباوری بود

هاشمی‌نسب با بیان‌اینکه عملیات طوفان الاقصی نتیجه استقلال و خودباوری حماس و فلسطینیان است، گفت: انتفاضه مردم فلسطین از سنگ به موشک تبدیل شده و در این عملیات قدرت پوشالی رژیم جعلی به همگان ثابت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، مرتضی هاشمی‌نسب امروز(یکشنبه، ۱۴ آبان) در مراسم بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و دانش‌آموز در مسجد شهدای دیانتی این شهرستان،اظهارکرد: امام خمینی(ره) تفکر مقاومت را در این کره خاکی زنده کرد و امروز درختی که امام عزیز نهالش را در سال ۱۳۴۲ در این آب و خاک نشانده بوده به درخت تنومندی تبدیل شده که شاخ و برگ آن کل عالم را فرا گرفته است.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور با بیان‌اینکه براساس خبر رویترز ۴ میلیارد نفر منتظر پخش سخنرانی اخیر سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان بودند، افزود: این مرد شاگرد مکتب ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) است.

وی با اشاره به اینکه روز ۱۳ آبان نقطه عطفی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی است، تصریح‌کرد: دشمن با تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان سال ۱۳۴۳ می‌خواست به خیال خام خود نور امام را در کشور خاموش کند.

هاشمی‌نسب به اتفاقات روز ۱۳ آبان سال ۱۳۵۷ اشاره کرد و گفت: در این روز وزیر امور خارجه آمریکا به کشور ما سفر کرده بود و دانش‌آموزان مکتب امام که آموخته بودند در برابر ظلم ساکت نمانند در دانشگاه تهران تجمع کردند و در اعتراض به این سفر، ۵۶ دانش‌آموز مسلمان ایرانی توسط دست نشانده آمریکایی به خاک و خون کشانده شدند و خون‌شان مظلومانه به زمین ریخت.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام خمینی(ره)،خاطرنشان‌کرد: اسنادی در این روز از لانه جاسوسی به دست آمد که ثابت کرد آمریکایی‌ها در این کشور کاری جزء جاسوسی نداشتند.

وی با بیان‌اینکه دشمنی آمریکایی‌ها با ما قدمتی دیرینه دارد و این را با مراجعه به تاریخ می‌توان به دست آورد، ادامه داد: ساقط کردن دولت بر آمده از مجلس و حامی مردم که صنعت نفت را ملی کرد و همچنین حمایت از صدام در حمله به ایران، تحریم‌های ظالمانه، ترور دانشمندان و ایجاد ناآمنی و اغتشاشات در کشور نمونه‌های بارزی از دشمنی آمریکا با ملت ایران است.

هاشمی‌نسب، اصلی‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی را استقلال دانست و خاطرنشان‌کرد: غربی‌ها به ویژه آمریکا با استقلال ما مشکل دارند و  ما برای رسیدن به استقلال و رسیدن به قله سختی‌های زیادی کشیدیم و به قله نزدیک هستیم  و آقا هم فرمودند و این نیز محقق می‌شود.

مدرس دانشگاه‌های کشور تبیین استقلال کشور و دستاوردهای انقلاب برای مردم به ویژه جوانان را مهم و ضروری دانست و ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران هم خود مستقل شده و بر خلاف مستکبرین استعمارگر که همه را وابسته به خود می‌خواهند، هم پیمانان و کشورهای دنیا را مستقل می‌خواهد.

وی به عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و افزود: این عملیات نشان داد که قدرت رژیم صهیونیستی پوشالی بوده است.

هاشمی‌نسب با بیان‌اینکه گردان‌های مقاومت با موشک‌های درجه چندم که جهاد اسلامی و حماس در بزرگترین زندان تاریخ و محاصره همه جانبه غزه آن را ساخته گنبد آهنین را می‌شکنند و موشک‌های‌شان به تل‌آویو و حیفا اصابت می‌کند، اضافه‌کرد: حضرت آقا وعده داده که در آینده نزدیک در قدس نماز می‌خوانیم و این براساس داده‌هاد و اطلاعاتی است که از این جنگ و طوفان الاقصی به دست آمده است.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور با اشاره به اینکه انتفاضه مردم فلسطین از سنگ به موشک تبدیل شده و این نتیجه استقلال و خودباوری است، تصریح‌کرد: گردان‌های مقاومت با حداقلی‌ترین تجهیزات نظامی با رژیم صهیونیستی مبارزه می‌کنند و ان‌شاء‌الله سرزمین‌های اشغالی با دست فلسطینیان آزاد و رژیم جعلی نابود می‌شود.

هاشمی‌نسب، ایجاد جرات  کشورهای اسلامی در برابر رژیم جعلی صهیونیستی را از دستاوردهای طوفان الاقصی عنوان کرد و گفت: این جرات و ایستادگی در برابر ظلم و حمایت از مظلوم، دستاورد مکتب امام خمینی(ره) است.

کد خبر 1732090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha