نیم درصد از اعتبارات فرهنگی دستگاه ها با نظر شورای فرهنگ عمومی هزینه شود

حجت الاسلام سید احمد حسینی همه دستگاه ها و نهادها کار فرهنگی انجام می دهند که باید نیم درصد از اعتبارات فرهنگی دستگاه ها با نظر شورای فرهنگ عمومی هزینه شود.

حجت الاسلام سید احمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک روز شورای فرهنگ عمومی، گفت: همه دستگاه ها و نهادها کار فرهنگی انجام می دهند که باید نیم درصد از اعتبارات فرهنگی دستگاه ها با نظر شورای فرهنگ عمومی هزینه شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان ابراز کرد: نهادها و دستگاه های عضو شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان برنامه ها و فعالیت های فرهنگی خود را قبل از اجرا به اطلاع این شورای برسانند.

وی افزود: این مهم کمک می کند تا شورای فرهنگ عمومی هم به عنوان شورای تصمیم گیرنده و هم شورای سیاست گذار فرهنگ، در جریان کم و کیف کارهای فرهنگی دستگاه و نهادهای عضو این شورا قرار بگیرد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه مصوبات شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان به تمام دستگاه ها ابلاغ می شود، خاطرنشان کرد: انتظار می رود دستگاه ها و نهادهای زیر مجموعه شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان گزارشی از فعالیت های فرهنگی ارائه دهند تا پایان سال گزارش جامع و کاملی از فعالیت های فرهنگی هر شهرستان داشته باشیم.

کد خبر 1732111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha