خیرین بیماران نیازمندان را مورد حمایت قرار دهند

آیت الله طباطبایی نژاد از خیرین خواست تا بیماران نیازمند را در تامین نیازهای مالی درمانی و حتی معیشتی در شرایط سخت اقتصادی را دریابند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در جلسه مشترک با هیات مدیره خیریه امدادگران عاشورا، اظهارداشت: افراد و خانواده بیماران علاوه بر مشقت های مریضی باید توان تامین مالی و پرداخت آن را هم داشته باشند که برای برخی از مردم سخت است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان افزود: تامین مالی درمان بیماری از یک سو و هزینه های معیشتی هم برای خانواده نیازمند وجود دارد که خیریه ها به هر دو دغدغه بپردازند.

وی اضافه کرد: بخشی از خیریه ها هر دو نیاز را در کنار هم مورد توجه و حمایت قرار می دهند که منجر به آلام بشری می شود.

پیگیری نیاز بیماران نیازمند

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به خصوصیت مومنین، تصریح کرد: آنان دغدغه های جامعه را مورد توجه قرار داده و به نیازهای اقشار آسیب پذیر رسیدگی می کنند.

وی با بیان اینکه خیریه امدادگران عاشورایی بیماران نیازمند را شناسایی کرده اند، خاطرنشان کرد: معصومین(ع) هم برای رفع نیاز جامعه وارد میدان عمل می شدند و پیگیر امور می شدند.

امام جمعه اصفهان صداقت در نیت را مهم خواند و گفت: کارهای نیک خود صدقه محسوب می شود اما شرط قبولی اقدام، خالصانه بدون ظاهر نمایی است.

وی با بیان اینکه پول و دارایی برای خدمت به جامعه مصرف و رفع نیاز نیازمندان مصرف شود، اذعان داشت: کسانی که با وجود تمکن مالی کمک نمی کنند در قیامت این کار مایه تاسف و عذاب آن ها خواهد بود

عضو مجلس خبرگان رهبری سرمایه گذاری برای آخرت را جز توصیه های دینی و عقلانی دانست و افزود: بر اساس روایت معصومین هزینه برای ماندگاری و سرای باقی بسیار مهم و بهتر از این دنیای فانی است.

وی معامله با حضرت حق را برای خیر و برکت دنیا و آخرت مهم بیان کرد و از خیریه ها خواست تا آثار و برکات آن را ترویج دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان اصفهان، خیریه امدادگران عاشورا علاوه بر ارائه خدمات حمایتی به بیماران نیازمندان در حوزه معیشتی نیز به آنان کمک می کنند.

کد خبر 1732127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha