امروز جنگ تحمیلی دشمن، به جنگ ترکیبی تبدیل شده است

فرمانده سپاه ناحیه شیروان گفت: امروز جنگ تحمیلی دشمن به جنگ ترکیبی تبدیل شده است.

سرهنگ علی دارابی، فرمانده سپاه ناحیه شیروان در مراسم بدرقه دانش آموزان دختر شیروانی به اردوی راهیان نور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: همان طور که دانش آموزان ما در سال ۵۷ بابصیرت خود در مقابل استکبار جهانی ایستادند و خیل کثیری از دانش آموزان در دوران دفاع مقدس به سمت جبهه های حق علیه باطل شتافتند؛ امروز نیز همین دانش آموزان با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان انزجار و نفرت خود از استکبار را نشان دادند.

وی خاطرنشان کرد: شما امروز راهی قدمگاه شهیدانی می شوید که می دانیم زنده اند و شاهد و ناظر بر اعمال ما هستند.

سرهنگ دارابی با اشاره به اینکه امروز جنگ تحمیلی به جنگ ترکیبی تبدیل شده است، عنوان کرد: جنگ ترکیبی بسیار مخرب تر است چرا که در جنگ تحمیلی اگر فرزندان ما تیری می خوردند باعث سرافرازی ما بود ولی اگر در جنگ ترکیبی و تهاجم فرهنگی دانش آموز ما مورد هجمه قرار بگیرد شاید آبرو و شخصیت فرد خدشه دار شود.

فرمانده سپاه ناحیه شیروان بیان کرد: به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی دانش آموزان دختر شیروانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند که این کاروان به تعداد ۱۸۰ دانش آموز دختر در قالب ۹ اتوبوس به مدت هشت روز به مناطق عملیاتی جنوب کشور راهی شدند.

وی افزود: برنامه های فرهنگی و معنوی متعددی در طول این مدت با روایتگری راویان دوران مقدس در یادمان های شهدا برای دانش آموزان اجرا خواهد شد.

این کاروان با همکاری مشترک اداره آموزش و پرورش شهرستان و سپاه ناحیه شیروان به سرزمین های نور اعزام شد.

کد خبر 1732149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha