۱۵۰ بچه مسجدی کانون «دوستان آسمانی» در مسابقه دو ماراتن شرکت کردند

گواهیان گفت: یک دوره مسابقه دو ماراتن با شرکت ۱۵۰ نفر از بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم برگزار شد.

مسعود گواهیان در گفتگو با خبرنگار شبستان از فارس گفت: حضور پرشور بچه های مسجد در رویدادهای مختلف مورد توجه بوده و کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در سایر عرصه ها حضور متفاوت دارد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم برگزاری رویدادهای ورزشی را عرصه ای برای نشان دادن استعدادهای بچه های مسجد عنوان کرد و افزود: این مهم سبب شده تا برگزاری رویدادهای ورزشی به منظور شناسایی استعدادها و غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد انجام شود.

وی با اشاره به برگزاری یک دوره مسابقه دو ماراتن ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، گفت: این رویداد با برنامه ریزی تربیت بدنی این کانون فرهنگی و هنری برگزار شد.

گواهیان با اشاره به اینکه شرکت در این رویداد ورزشی تعداد ۱۵۰ نفر از نوجوانان مسجدی عضو این کانون فرهنگی هنری حضور داشتند، عنوان کرد: شرکت کنندگان مسیر مسجد تا گلزار شهدای رضوان را پیمایش کردند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» به جوایز برترین های این مسابقه دو ماراتن اشاره کرد و گفت: در پایان این برنامه به نفرات اول هر رده سنی مبلغ ۳۰۰هزار تومان، نفرات دوم ۱۵۰ هزار تومان و نفرات سوم ۱۰۰ هزار تومان اهدا شد.

وی ادامه داد: همچنین بیش از ۵۰ هدیه به صورت قرعه کشی و هدیه ای نیز به رسم یادبود به همه شرکت کنندگان در این رویداد ورزشی اهدا شد.

کد خبر 1732184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha